Ja nie chciałem robić rzeżby, bo staram się wszysko dokładać jeżeli to możliwe jak oryginał, zależy od właścicielaORION pisze:W obu moich fordach siłownik (nieoryginalny) jest na pasie tylnym i wszystko się da , trzeba tylko pokombinować , a otwieranie z pilota jest bardzo praktyczne.KuRowSKi pisze:Nie ma go do czego przykręcić. I nie ma go jak zaczepić żeby ciągnąć,
Zamek klapy bagażnika z RS
Moderator: Moderatorzy
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
A ja nie chciałem podnosić wagi i tak ciężkiej klapy poza tym nie miałem oryginalnego siłownikaKuRowSKi pisze:Ja nie chciałem robić rzeżby, bo staram się wszysko dokładać jeżeli to możliwe jak oryginał, zależy od właściciela
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
Udało mi się wyszarpać na szrocie siłownik. Wystarczyło wziąć siłownik wraz z tym prętem metalowym zakończonym nibieskim platikiem.
Wszystko pasuje idealnie, tzn siłownik wkręca się w fabrycznie wywiercone dziury a pręt zahacza się o blaszkę z taką długą dziurką.
Powiedzcie mi czy ten siłownik ma jakiś swój przekaźnik w skrzynce bezpieczników?
Wszystko pasuje idealnie, tzn siłownik wkręca się w fabrycznie wywiercone dziury a pręt zahacza się o blaszkę z taką długą dziurką.
Powiedzcie mi czy ten siłownik ma jakiś swój przekaźnik w skrzynce bezpieczników?
Nie ma przekażnika, siłownik występował tylko w escortach które miały fabryczny alarm i z centralki alarmu było podane zasilanie (przycisk podawał masę do centralki, a ona wysyłała +12V na siłownik.. Masa jest przykręcona w klapie, a na przycisk podaj zasilanie +12V z elektrycznych szyb, jest najbliżej i pociągnąć jeden przewód do klapy, samo przeciągnięcie przewodu przez klapę to sztuka jak cholera ja się męczyłem przez pół godziny.
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---