Problem z podciśnieniem
Moderator: Moderatorzy
A więc:
- w tym momencie zaślepiłem tamto podłączenie które było i jest w miarę ok wszystko. W miarę, bo coś mi się z wolnymi obrotami pokręciło. Ale dzisiaj to zrobię.
- założenie wkrętki do kolektora czy w inne miejsce, o którym była mowa wcześniej zrobię po niedzieli.
Teraz mam zajęcie z lampami i kombinacje z metaloplastyką do reflektorów, kombinuję też z brewkami. Tak więc temat na razie odkładam... Za kilka dni powrót. Prawdopodobnie jednak pomysł Jamszoła będzie mniej inwazyjny...
- w tym momencie zaślepiłem tamto podłączenie które było i jest w miarę ok wszystko. W miarę, bo coś mi się z wolnymi obrotami pokręciło. Ale dzisiaj to zrobię.
- założenie wkrętki do kolektora czy w inne miejsce, o którym była mowa wcześniej zrobię po niedzieli.
Teraz mam zajęcie z lampami i kombinacje z metaloplastyką do reflektorów, kombinuję też z brewkami. Tak więc temat na razie odkładam... Za kilka dni powrót. Prawdopodobnie jednak pomysł Jamszoła będzie mniej inwazyjny...
Wracając do moich problemów z podciśnieniem. Zrobiłem zdjęcia i opiszę co i jak:
Zdjęcie 1:
- w tym miejscu co jest zaślepione był podłączony budzik. Po zaślepieniu praca silnika wróciła do normy.
Zdjęcie 2:
- było pytanie dlaczego wężyk łączony. Ten co widać idzie do zegara. Brakowało 30-40 cm więc dlatego był łączony większą średnicą (jeden w drugi). Może z powodu średnicy ten problem?
Zdjęcie 3:
- pytanie do Jamszoła - w którym miejscu założyć ten trójnik? Oznaczony 1 czy 2?
Zdjęcie 1:
- w tym miejscu co jest zaślepione był podłączony budzik. Po zaślepieniu praca silnika wróciła do normy.
Zdjęcie 2:
- było pytanie dlaczego wężyk łączony. Ten co widać idzie do zegara. Brakowało 30-40 cm więc dlatego był łączony większą średnicą (jeden w drugi). Może z powodu średnicy ten problem?
Zdjęcie 3:
- pytanie do Jamszoła - w którym miejscu założyć ten trójnik? Oznaczony 1 czy 2?
Uriel mam pytanie do czego ci te wskazania z vaku?a pozatym jak przetniesz przewod od serwa to jak wepniesz trojnik to ciekawe jak zrobisz zeby było szczelnie jak to plastikowy przewód,bedziesz sie meczył moim zdaniem .Pozatym podciśnienie od serwa nie bedzie to dobrze działało ale rob se jak chcesz ja napisałem jak by było dobrze ...
- Yagr
- Posty: 14577
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
wątpię żeby Jurkowi chodziło o przewód podciśnieniowy do serwa Tam bedziesz miał zmianę przy każdym hamowaniuI jestem między młotem a kowadłem. Jamszoł wspominał mi o tym trójniku - w końcu też grzebie w samochodach.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- Yagr
- Posty: 14577
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
U mnie jest inny kolektor więc nie zrobię fotek ale myślę że powinno to być podłączone w miejscu gdzie na rysunku jest korek (nr 7)...
- Załączniki
-
- kolektor dolotowy monowtrysk.JPG (5.99 KiB) Przejrzano 5021 razy
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Taaak?
To poczytaj co Jamszoł pisał mi na PW dzisiaj:
To poczytaj co Jamszoł pisał mi na PW dzisiaj:
Yagr ja mam tam wąż jakiś chyba w tym miejscu. Ale to już nie dzisiaj - będę znów musiał demontować patelnięJamszoł pisze: Trójnik - szybkozłącze pneumatyczne do tekalanów
Ale , żeby takie coś kupić , trzeba znać średnicę zewnętrzną - po pierwsze węża (tekalana ) od serwa do kolektora - jeśli masz sztywny tekalan to ok - jeśli masz wężyk gietki - zbrojony (gumowy) to odpada te rozwiązanie
No i musisz znać średnicę zewnętrzną tekalana co idzie na zegar a tutaj musiał bym widzieć jakie masz złącze przy samym zegarze , bo nie do każdego da się podłączyć tekalan