Naprawa przełącznika zespolonego
Moderator: Moderatorzy
Przycisk spryskiwacza mocowany jest identycznie jak ten od świateł. Ruszaj a raczej próbuj pokręcać w lewo i prawo i jednocześnie pociągaj. Tylko wszystko z umiarem aby Ci się nie urwały zaczepy. Też rozbierałem to cudo bo wogóle nie miałem psikania na tył. A przy składaniu dokładnie sobie zapamiętaj (lub nawet zrób małe ryski) w którym miejscu są owe zatrzaski i nawet je lekko natłuść Powodzenia! Ja dsisiaj walczyłem pod domem (wymieniałem) z łożyskiem koła i przy okazji wymieniłem wszystkie 4 osłony przegubów. Paskudna, brudna robota. Jutro dopołudnia jeszcze parę drobnych dokręceń i sprawdzenie całości i na jakiś czas będzie...
Tylko rób to delikatnie, z czuciem ! A na światła pozycyjne załóż sobie przekaźnik, tak jak to opisałem wyżej, będziesz miał na wieki święty spokój. Niestety my Polacy zmuszeni jesteśmy do kombinowania i reanimacji staroci, bo fryc nie przejmowałby się ceną i kazałby sobie nowy, a my z naszymi cenami i zarobkami... szkoda gadać
Powodzinia
Powodzinia
Poskladasz nie martw sie. Ja juz rozbieralem go 3 razy, ostatnio 2 dni temu i zajelo mi to tylko troche ponad 6 godzin. A sprezynke znajdz jakas zastepcza. Na pewno sam nie zlozysz, trzeba do tego 2 osob. Dzis poskladalbym go w 10 minut, ale pewnie za jakis czas, jak zapomne jak to zrobic, znow zajmie mi to kilka godzin. Powodzenia zycze.
Gdy włączam kierunki migają mi długie ( już mnie to dobija) gdzieś na forum czytałem że dorażny sposób to wyciągnąć bezpieczniki od długich -- jestem zdecydowany to zrobić tylko tu moja prośba --- zaglądnąłem dziś do skrzynki i mam pytanie czy bezpieczniki od długich oznaczone są lampą z promieniami prostymi czy skośnymi ( chodzi o piktogram ) i czy jeśli wyjmę bezpieczniki to czy coś jeszcze przestanie działać
- WieSiu
- Posty: 23291
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
te z prostymi sa od dlugich, i raczej na nic innego nie wplynie
naprawa przelacznika Cie czeka:(
naprawa przelacznika Cie czeka:(
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Witam skąd wziąść taki przekaźnik. W moim Fordzie grzeje się bardzo przełącznik świateł i czasami nie ma ich z tyłu.Wuerte pisze:Niestety... Spieprzyłem akcje... Rozebrałem przełącznik i nie moge go złożyć a na dodatek jedną sprężynke zgubiłem Ma ktoś może jakiś używany działający przełącznik do sprzedania za niewygórowaną cenę?
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
Dołączam swoje zdjęcia z naprawy przełącznika zespolonego. Może ktoś wypatrzy coś co mu się przyda. Ja wymieniałem wszystkie kable na nowe. Niestety nie zrobilem zdjęcia po wymianie sam nie wiem czemu
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415