powiadomienie GSM
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
powiadomienie GSM
Koledzy, tak sobie pomyślałem po lekturze tego tematu ... no bo przykro się robi jak czytam że komuś coś ukradli .. Kiedyś gdzieś na forum wspominałem o powiadomieniu GSM, teraz napiszę troszkę więcej, być może ktoś to przeczyta, zobaczy i podobnie zabezpieczy autko. Choć to co pokazałem na filmikach nie odnosi się do zabezpieczenia jako takiego, raczej do powiadomienia "że coś się dzieje" .. więc spokojnie mogę to pokazać.
Filmik pierwszy - przedstawia powiadomienie na komórkę po uaktywnieniu czujników dodatkowych, jakie sami sobie zamontujemy w aucie. Osobiście zamontowałem sobie czujnik wstrząsowy, czujnik przechyłu, czujnik zbicia szyby (akustyczny, bo jakieś już są fabryczne, ale nie wiem czy "łapią" wszystkie szyby), czujnik zmiany ciśnienia (działa przy szybkiej zmianie ciśnienia w środku zamkniętego auta, np. przy otwarciu drzwi - zmienia się ciśnienie w środku), dodatkowo czujniki nacisku (w fotelach, wykrywają nacisk, czyli zwykłe posadzenie tyłka na fotelu), miałem też czujnik pojemnościowy, działał na zasadzie zmiany pojemności - aktywuje się po zamknięciu auta, ileś tam sekund mierzył pojemność karoserii w stosunku do otoczenia i uzbrajał się .. i wtedy wystarczyło naprawdę tylko dotknąć auta, bez żadnego uderzenia, tylko dotknięcie ręką, następuje zmiana pojemności i zadziałanie .. Był podłączony pod antenę od CB radia .. wystarczyło dotknąć bata .. ale coś mi się popsuł (autorska produkcja, i na razie nie chce mi się naprawiać).
Na filmie pokazane jest tylko samo powiadomienie .. i to tylko po uaktywnieniu jednego czujnika. Nie chciałem sobie wybijać szyb itd ..
Drugi filmik - przedstawia również powiadomienie, ale tylko wyzwolenia fabrycznych zabezpieczeń, chciałem oddzielić te dwa obwody .. wiadomo, jak już się włączy fabryczny to bierzemy lagę i biegniemy do auta. ... Bo te dodatkowe czujniki .. nie zawsze oznaczają jakieś włamanie .. ale można wyjrzeć przez okno żeby zobaczyć co się dzieje .. ktoś nam się nie dobiera do zamka, lusterek, tablic itp .. A i zdarzyło mi się złapać na "gorącym uczynku" gościa który mi obtarł auto na parkingu pod marketem .. była tylko mała ryska, olałem sprawę .. gość przeprosił i po sprawie.
Trzeci filmik - przedstawia możliwość sterowania poprzez SMS wyjściami z urządzenia ... na filmiku pokazałem tylko zdalne załączenie wewnętrznej syreny (na czas pokazu obłożyłem ją szmatami, bo 135 dB to już naprawdę uszy bolą, nie chciałem się narażać . Druga część filmiku pokazuję zdalne zgaszenie auta .. wysyłamy SMS i silnik gaśnie.
Oczywiście nie będę dokładnie opisywał co, gdzie i jak odcina .. bo to może być wszystko, zależnie od fantazji .. czy to cewka, pompa paliwa czy to czujniki wału, czy kable przy stacyjce, czy wręcz ECU, czy kable do niego doprowadzające .. naprawdę jest 100 możliwości ...
Z bardziej brutalnych rzeczy .. na czas pokazu odłączyłem zbiorniczek z gazem pieprzowym (dostępnym w military shop), który poprzez elektrozawór uwalnia cała swoją zawartość w przeciągu kilku sekund .. był połączony razem z wewnętrzna syreną .. ale dam go chyba na osobne wyjście .. O innych brutalniejszych sposobach nie będę pisał .. ale .. czy paralizator pod dupą złodzieja to coś brutalnego ? ..
Sposoby konfiguracji, co tam sobie ktoś podłączy to już naprawdę zależy od fantazji ..
Oczywiście do auta można normalnie zadzwonić i poprzez mikrofony posłuchać co się tam dzieje w środku .. i od tego co usłyszymy zdecydować co robimy .. ryglujemy drzwi (żeby nie mógł uciec), puszczamy gaz, paralizator, wewnętrzną czy zewnętrzną syrenę ... czy co tam mamy podłączone ..
Urządzenie ma też fajna funkcję monitora .. wysyłamy SMS a ono nam odsyła informację o stanie uzbrojenia (bo można cały system uzbrajać i rozbrajać przez SMS), o stanie czujników, wejść, wyjść oraz czy info o temperaturze z dwóch czujników temperatury ... Ja mam jeden w kabinie, drugi w komorze silnika .. ustawiamy sobie temperaturę po przekroczeniu której ma nas zaalarmować .. może jak się coś zapali .. albo coś ..
Jasne, zdaję sobie sprawę że każde auto można ukraść, okraść .. ale trzeba kombinować żeby to maksymalnie utrudnić .. I oczywiście .. moje auto to nie pentagon bawię się tym po prostu bo lubię .. traktuję je właściwie jak taką zabawkę, "piaskownicę dla dorosłych" .. zresztą człowiek i głupsze rzeczy z nudów potrafi zrobić
Jeśli komuś z kolegów spodobało się coś takiego, chciałby sobie zamontować to oczywiście służę pomocą. Nie wiem czy mogę tu na forum podać linka do tego urządzenia, jeśli moderator pozwoli to wstawię.
A że żaden ze mnie Spielberg ... nieudany pokaz
Autorem powyższego tekstu jest kolega mnowacz z OKP- wielkie THX za zgodę na skopiowanie
tak jak pisałem gdy uzyskam zgodą na skopiowanie można skopiować noi uzyskałem - post poprawiony. Kolega mnowacz z OKP pisał że nawet nie muszę podpisywać skąd skopiowane i kto autorem ale przyzwoitość wymaga więc link do oryginalnego posta http://forum.omegaklub.eu/showpost.php? ... tcount=339
i tematu http://forum.omegaklub.eu/showthread.ph ... post615316
Filmik pierwszy - przedstawia powiadomienie na komórkę po uaktywnieniu czujników dodatkowych, jakie sami sobie zamontujemy w aucie. Osobiście zamontowałem sobie czujnik wstrząsowy, czujnik przechyłu, czujnik zbicia szyby (akustyczny, bo jakieś już są fabryczne, ale nie wiem czy "łapią" wszystkie szyby), czujnik zmiany ciśnienia (działa przy szybkiej zmianie ciśnienia w środku zamkniętego auta, np. przy otwarciu drzwi - zmienia się ciśnienie w środku), dodatkowo czujniki nacisku (w fotelach, wykrywają nacisk, czyli zwykłe posadzenie tyłka na fotelu), miałem też czujnik pojemnościowy, działał na zasadzie zmiany pojemności - aktywuje się po zamknięciu auta, ileś tam sekund mierzył pojemność karoserii w stosunku do otoczenia i uzbrajał się .. i wtedy wystarczyło naprawdę tylko dotknąć auta, bez żadnego uderzenia, tylko dotknięcie ręką, następuje zmiana pojemności i zadziałanie .. Był podłączony pod antenę od CB radia .. wystarczyło dotknąć bata .. ale coś mi się popsuł (autorska produkcja, i na razie nie chce mi się naprawiać).
Na filmie pokazane jest tylko samo powiadomienie .. i to tylko po uaktywnieniu jednego czujnika. Nie chciałem sobie wybijać szyb itd ..
Drugi filmik - przedstawia również powiadomienie, ale tylko wyzwolenia fabrycznych zabezpieczeń, chciałem oddzielić te dwa obwody .. wiadomo, jak już się włączy fabryczny to bierzemy lagę i biegniemy do auta. ... Bo te dodatkowe czujniki .. nie zawsze oznaczają jakieś włamanie .. ale można wyjrzeć przez okno żeby zobaczyć co się dzieje .. ktoś nam się nie dobiera do zamka, lusterek, tablic itp .. A i zdarzyło mi się złapać na "gorącym uczynku" gościa który mi obtarł auto na parkingu pod marketem .. była tylko mała ryska, olałem sprawę .. gość przeprosił i po sprawie.
Trzeci filmik - przedstawia możliwość sterowania poprzez SMS wyjściami z urządzenia ... na filmiku pokazałem tylko zdalne załączenie wewnętrznej syreny (na czas pokazu obłożyłem ją szmatami, bo 135 dB to już naprawdę uszy bolą, nie chciałem się narażać . Druga część filmiku pokazuję zdalne zgaszenie auta .. wysyłamy SMS i silnik gaśnie.
Oczywiście nie będę dokładnie opisywał co, gdzie i jak odcina .. bo to może być wszystko, zależnie od fantazji .. czy to cewka, pompa paliwa czy to czujniki wału, czy kable przy stacyjce, czy wręcz ECU, czy kable do niego doprowadzające .. naprawdę jest 100 możliwości ...
Z bardziej brutalnych rzeczy .. na czas pokazu odłączyłem zbiorniczek z gazem pieprzowym (dostępnym w military shop), który poprzez elektrozawór uwalnia cała swoją zawartość w przeciągu kilku sekund .. był połączony razem z wewnętrzna syreną .. ale dam go chyba na osobne wyjście .. O innych brutalniejszych sposobach nie będę pisał .. ale .. czy paralizator pod dupą złodzieja to coś brutalnego ? ..
Sposoby konfiguracji, co tam sobie ktoś podłączy to już naprawdę zależy od fantazji ..
Oczywiście do auta można normalnie zadzwonić i poprzez mikrofony posłuchać co się tam dzieje w środku .. i od tego co usłyszymy zdecydować co robimy .. ryglujemy drzwi (żeby nie mógł uciec), puszczamy gaz, paralizator, wewnętrzną czy zewnętrzną syrenę ... czy co tam mamy podłączone ..
Urządzenie ma też fajna funkcję monitora .. wysyłamy SMS a ono nam odsyła informację o stanie uzbrojenia (bo można cały system uzbrajać i rozbrajać przez SMS), o stanie czujników, wejść, wyjść oraz czy info o temperaturze z dwóch czujników temperatury ... Ja mam jeden w kabinie, drugi w komorze silnika .. ustawiamy sobie temperaturę po przekroczeniu której ma nas zaalarmować .. może jak się coś zapali .. albo coś ..
Jasne, zdaję sobie sprawę że każde auto można ukraść, okraść .. ale trzeba kombinować żeby to maksymalnie utrudnić .. I oczywiście .. moje auto to nie pentagon bawię się tym po prostu bo lubię .. traktuję je właściwie jak taką zabawkę, "piaskownicę dla dorosłych" .. zresztą człowiek i głupsze rzeczy z nudów potrafi zrobić
Jeśli komuś z kolegów spodobało się coś takiego, chciałby sobie zamontować to oczywiście służę pomocą. Nie wiem czy mogę tu na forum podać linka do tego urządzenia, jeśli moderator pozwoli to wstawię.
A że żaden ze mnie Spielberg ... nieudany pokaz
Autorem powyższego tekstu jest kolega mnowacz z OKP- wielkie THX za zgodę na skopiowanie
tak jak pisałem gdy uzyskam zgodą na skopiowanie można skopiować noi uzyskałem - post poprawiony. Kolega mnowacz z OKP pisał że nawet nie muszę podpisywać skąd skopiowane i kto autorem ale przyzwoitość wymaga więc link do oryginalnego posta http://forum.omegaklub.eu/showpost.php? ... tcount=339
i tematu http://forum.omegaklub.eu/showthread.ph ... post615316
Ostatnio zmieniony 30 mar 2011, 11:34 przez Kudłaty_EZG, łącznie zmieniany 2 razy.
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
post edytowany- można ew przesunąć temat do innego działu jeśli któryś z niebieskich kolegów uzna za stosowne
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
-
- Posty: 282
- Rejestracja: 12 cze 2009, 22:46
- Lokalizacja: Pomorze zachodnie
- Pojemność: 1800
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Kombi
a co z opłatami za czas podsłuchiwania czy lokalizowania ?clhseba pisze:To i ja się dołożę do tematu
takie oio COSIK znalazłem na alledrogo
wydaje mi sie że całkiem fajna sprawa i w miarę nie droga
Wiem jak szybko mój Anioł Stróż potrafi latać, ale bez Abs-u trudniej złapać go za skrzydła
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
płacisz za esy które ci wysyła jak chcesz zlokalizować, a jak podsłuchiwać to za rozmowe ze swojego fona
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
-
- Posty: 282
- Rejestracja: 12 cze 2009, 22:46
- Lokalizacja: Pomorze zachodnie
- Pojemność: 1800
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Kombi
czyli jesli dobrze rozumiem, instaluje sim w mojej sieci, w moim telefonie ustalam numer lokalizatora jako free (mam 5 numerów w abonamencie) i operator traktuje mnie podsłuchiwaniem za free? .... no głupie pytanie, ale ja juz dzisiaj słabo myślę analityczniejarekezg pisze:płacisz za esy które ci wysyła jak chcesz zlokalizować, a jak podsłuchiwać to za rozmowe ze swojego fona
Wiem jak szybko mój Anioł Stróż potrafi latać, ale bez Abs-u trudniej złapać go za skrzydła
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
marlena487, dokładnie tak bo ten lokalizator zwyczajnie odbiera twoje połączenie na wsadzoną karte sim a ty se słuchasz- czyli jeśli numer ten który wsadzisz tam ustawisz jako darmowy to masz za free podsłuch i jedynie z tamtej karty płacisz za esy które do ciebie wyśle
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
-
- Posty: 282
- Rejestracja: 12 cze 2009, 22:46
- Lokalizacja: Pomorze zachodnie
- Pojemność: 1800
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK1
- Nadwozie: Kombi
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
marlena487, normalnej tyle że to tamta karta wysyła do Ciebie więc musisz pamiętać aby ją doładować od czasu do czasu
żeby było łatwiej ogarnąć: pomyśl sobie że to zwykły telefon tylko ż automatycznie odbiera połączenia od Ciebie i wysyła do Ciebie esy
żeby było łatwiej ogarnąć: pomyśl sobie że to zwykły telefon tylko ż automatycznie odbiera połączenia od Ciebie i wysyła do Ciebie esy
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
http://allegro.pl/powiadomienie-gsm-sms ... 51923.html
coś takiego ale to ma tylko 2 wyjścia do sterownia sms
coś takiego ale to ma tylko 2 wyjścia do sterownia sms
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie