EasyEscort pisze:Dla sprostowania springow -80 raczej nie kupisz
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Zapodaj jakiś kit i siądzie nizej i komfort zostanie
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
to tylko taki żarcik kosmonaucik z tymi -80 - nie wyjechałbym z osiedla pewnie
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
ale poważnie zastanawiam się nad -40 lub nawet -60 - tyle żeby się nie okazało, że wyjdzie mi w praktyce właśnie -80 na tyle w porównaniu do teraz
Komfortu według mnie i tak już teraz nie ma... więc się nie pogorszy
Yagr pisze:A tak poważniej to czy poprzedni właściciel nie wstawiał tam jakichś wzmocnionych albo z tawrii? W temacie z opisem wkładania sprężyn z Tavrii jest też fotka oryginalnych springów - możesz sobie policzyć zwoje tyle że to springi z Mk5.
szczerze mówiąc mocno bym się zdziwił gdyby tak było
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Jestem pierwszym właścicielem w Polsce, a drugim w historii, więc nie sądzę, żeby Pani zza Odry zmieniała cokolwiek skoro nawet opony były oryginalne, zgodne z VINem jeszcze jak go dostałem
Na rozebranych jednak springi wyglądają na takie same jak w temacie o tavriowych, więc albo gleba albo... albo nic nie zrobię
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
[/quote]