MinisterQ, dokladnie tak samo bylo i jest u mnie lepiej inwestowac w dobre klucze niz placic mechanikowi I zawsze przy okazji zostanie w kieszeni kasa na poprawe ewentualnych uszkodzen spowodowanych przez np. brak doswiadczenia
Wymiana maglownicy w escorcie jest prosta. Czasochłonna, ale prosta. Żadnych supernarzędzi nie potrzeba. Tylko potem na geometrie trzeba jechać, to wszystko.
Odświeżę mój temat bo chcę już w końcu zabrać się za tą maglownicę, zrobić to i mieć z głowy.
Czy można ze 100% pewnością ustalić jakiego typu mam maglownicę tylko po roczniku auta, modelu, pojemności itd ? Czy trzeba zrobić fotkę magla ?
Bo zdecydowałem się na zakup używanej przekładni na Allegro tylko problem w tym, że nie wiem jaką wybrać. Opisy aukcji są przeważnie bardzo lakoniczne: "Maglownica Ford Escort" + fotka. A z lektury forum wiem, że są dwa rodzaje.
zajrzyj czy przewod doprowadzajacy olej z pompy do maglownicy jest montowany w maglownicy za pomoca blaszki (dociskany) czy jest bezposrednio wkrecony, na tej podstawie bedziesz wiedzial jaki rodzaj masz.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Masz tam dochodzące 3 widoczne z tego ujęcia rurki i jest blaszka dokręcana śrubą - której to śruby łeb widać
Poza tym maglownice różnią się jeszcze wyjściem wałka w stronę kierownicy - tam też popatrz
Ostatnio zmieniony 01 wrz 2011, 19:40 przez nonam, łącznie zmieniany 3 razy.