Swap z 1.6 na 2.0 16v
Moderator: Moderatorzy
iglaxr3i, Prosze bardzo, suwmiarka wymiar wewnetrzny + zewnetrzny + wyglad na kolektorze plastikowym...
Roznice miedzy przeplywka 2.0 a 1.6.
W mondeo 2.0 wejscie jest takie samo jak w 1.8 w fiestach i escortach czyli 75mm ale wyjscie mondek ma 60mm...
Same kurki od natrysku na denka tlokow mozna przeszczepic spokojnie do RDA z RQB lub MDO 2.0.
Fabrycznie sa zaslepki ktore sie wykreca i podlaczamy kurki z natryskiem
Roznice miedzy przeplywka 2.0 a 1.6.
W mondeo 2.0 wejscie jest takie samo jak w 1.8 w fiestach i escortach czyli 75mm ale wyjscie mondek ma 60mm...
Same kurki od natrysku na denka tlokow mozna przeszczepic spokojnie do RDA z RQB lub MDO 2.0.
Fabrycznie sa zaslepki ktore sie wykreca i podlaczamy kurki z natryskiem
- Jamszoł
- Posty: 22184
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Tu bym ostrożnie podchodził do tego - jak już nie raz wspominałem 1,6 - 16V miały dwie różne przepływki (o różnych wymiarach) i to różnica jest dość znacznaFordOn pisze:Roznice miedzy przeplywka 2.0 a 1.6.
Ale to tak przy okazji bo chodziło tu o silnik 2,0 a nie 1,6
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Krzysiek u mnie w RDA chyba nie był robiony natrysk na denka, choć nie jestem pewien. Ja ten silnik taki kupiłem i nie zastanawiałem się nad tym.
Jamszoł, były 2 rodzaje przepływek w 1.6 16v. Zależało to od kolektora ssącego, jeśli plastikowy była przepływka o mniejszej średnicy, przy aluminiowym była większa.
Jamszoł, były 2 rodzaje przepływek w 1.6 16v. Zależało to od kolektora ssącego, jeśli plastikowy była przepływka o mniejszej średnicy, przy aluminiowym była większa.
- Yagr
- Posty: 14577
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
FordOn, to ja mam jeszcze przepustnicowe pytanie - czy zespół przepustnicy z 1,6 CVH / RS2k ma takie same mocowanie jak zetec'i?
Zresztą juz jeden temat o przepustnicach w escortach jest tu http://fordescort.pl/forum/viewtopic.php?t=10267
Zresztą juz jeden temat o przepustnicach w escortach jest tu http://fordescort.pl/forum/viewtopic.php?t=10267
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
emtees, możesz coś więcej? czy jest w czymś lepsza- dała by efekty w zetecu nie robiąc przy okazji problemów? bo jeśli wystarczyło by coś dotoczyć/frezować to np dla mnie koszt=0zł no, może ze 2piwa w ramach podziękowania
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Przepustnica RS-a nie ma otworu do krokowca, bo N7a pobiera lewe powietrze z zaworu bocznikowego na filtrze powietrza... w CVH jak dobrze pamietam w jednym z typow jest rozwiazanie ze (przepustnica ma otwor do krokowca bo miesci sie on na kolektorze ssacym, ale byly i wersje cvh ktore posiadaly zawor bocznikowy na scianie grodziowej ssac powietrze od puszki filtra wezem gumowym do zaworu i z samego zawodu do kolektora ssacego za przepustnica, co za tym idze w przypadku starego CVH EFI takowego otworu w przepustnicy nie posiadamy.
Zetec kazdy jak jeden ma otwory na krokowca w przepustnicy.
Nie przekladalem nigdy przepustnic od cvh, czy RS2k do zeteca, bo nie bylo takowej potrzeby.
Zetec kazdy jak jeden ma otwory na krokowca w przepustnicy.
Nie przekladalem nigdy przepustnic od cvh, czy RS2k do zeteca, bo nie bylo takowej potrzeby.
- Yagr
- Posty: 14577
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
FordOn, porównywałem moja przepustnicę (cvh EFI ) z RS'a (wg nr bo kupiłem trochę w ciemno) i to sa takie same przepustnice. Motylek 52mm. Bocznikowy z RS pasuje plug&play do CVH EFI i odwrotnie - jedyna różnica to kierunek wygięcia rurki w bocznikowcu i o ile dobrze pamiętam kąt pod którym wchodzi identyczna wtyczka.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"