dodam ze skrzynke kupilem ze wzgledu na brak ogrzewania tzn nawiewu ,i notorycznego przerzucania auta na benzyne podczas jazdy na lpg
po spieciu wszystkiego do kupy i odpaleniu auta sprawdzanie i zonk szyby nie chodza, wogole sie przelacznik od szyb nie swieci ,szyber to samo zero reakcji wychodzi na to ze ford sie nie popisał bo skrzynka niby taka sama a jednak inna i zastanawia mnie dlaczego ford produkował skrzynki pod rozne wyposazenie dla mnie osobiscie porazka minus dla konstruktorów tego wehikuła
 
 przy wpinaniu kostek odrazu była zalamka bo zobaczyłem ze jedno gniazdo ma mniej pinow
 
 a teraz plusy
 
 nawiew wrocił ,gaz sie nie przerzuca na pb no i auto idzie jak pocisk mysle ze spadek mocy mam z glowy naprawde teraz jestem zadowolony jedynie jest problem bo cala buda sie telepie od mocy silnika
 ale mysle ze to przegub wew.to tez sie zrobi kiedys
 ale mysle ze to przegub wew.to tez sie zrobi kiedys 
 
				


 .
 .

 albo bedziesz mial przepalone sciezki, ktore mozesz zastapic odpowiednio grubymi zworami z kabelka albo zimne luty - dlatego dla swietego spokoju wystarczy przelutowac wszystkie punkty na plytkach i masz 99,9% szans, ze skrzynka bedzie chodzic i to tak samo a moze i nawet lepiej od takiego "profi" specjalisty, ktory czesto skupia sie tylko na widocznych uszkodzeniach lub naprawie tego co juz nei dziala
 albo bedziesz mial przepalone sciezki, ktore mozesz zastapic odpowiednio grubymi zworami z kabelka albo zimne luty - dlatego dla swietego spokoju wystarczy przelutowac wszystkie punkty na plytkach i masz 99,9% szans, ze skrzynka bedzie chodzic i to tak samo a moze i nawet lepiej od takiego "profi" specjalisty, ktory czesto skupia sie tylko na widocznych uszkodzeniach lub naprawie tego co juz nei dziala  
 
