jak to jest ze skrzynka bezpiecznikow

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

jak to jest ze skrzynka bezpiecznikow

Post autor: bodzio82 »

zakupilem do swojego forda skrzynke nie patrzylem na oznaczenia skrzynka od nowszego escorta auto bez elektrycznych szyb i szyberdachu,ale z klima i grzana szyba i lustrami elekt. .Dzis zabralem sie za przekladke tych skrzynek niby romieszczenie gniazd takie samo wszystko ładnie pasuje kazda kostka
dodam ze skrzynke kupilem ze wzgledu na brak ogrzewania tzn nawiewu ,i notorycznego przerzucania auta na benzyne podczas jazdy na lpg

po spieciu wszystkiego do kupy i odpaleniu auta sprawdzanie i zonk szyby nie chodza, wogole sie przelacznik od szyb nie swieci ,szyber to samo zero reakcji wychodzi na to ze ford sie nie popisał bo skrzynka niby taka sama a jednak inna i zastanawia mnie dlaczego ford produkował skrzynki pod rozne wyposazenie dla mnie osobiscie porazka minus dla konstruktorów tego wehikuła :evil:
przy wpinaniu kostek odrazu była zalamka bo zobaczyłem ze jedno gniazdo ma mniej pinow :cry:
a teraz plusy :mrgreen:
nawiew wrocił ,gaz sie nie przerzuca na pb no i auto idzie jak pocisk mysle ze spadek mocy mam z glowy naprawde teraz jestem zadowolony jedynie jest problem bo cala buda sie telepie od mocy silnika :mrgreen: ale mysle ze to przegub wew.to tez sie zrobi kiedys :oops:
Awatar użytkownika
andkar
Posty: 720
Rejestracja: 10 kwie 2010, 14:00
Lokalizacja: Mysłowice

Post autor: andkar »

prosta odpowiedź - oszczędność, może dla jednego autka koszt brakujących pinów, zwor itd jest niewielki, ale dla całej produkcji to już duży, dla wszystkich naśladowców, wskazówka trzeba szukać skrzynki dla takiego samego lub większego wyposażenia
Awatar użytkownika
novy
Posty: 1726
Rejestracja: 15 lut 2009, 15:40
Lokalizacja: Chorzów

Post autor: novy »

Jak szukałem do swojego esa skrzynki to mechanik podpowiedział żeby patrzeć na rok w symbolu na skrzynce,ponoć z tego samego roku chodzily tak samo :???: .
Jak podpiąlem od zeteca z ^93 to miałem traktor ,a nie 1.6 8V ot takie tam 2 lata różnicy.
Mała zielona strzała na podtlenku
Awatar użytkownika
Jaszczur
Posty: 678
Rejestracja: 15 mar 2010, 00:27
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Jaszczur »

Starą porządnie zregenerować, a nie bawić się w przekładki i szczepienia...
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. "
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

ma ktos moze schemat skrzynki bezpiecznikow w najbogatszej wersji wyposazenia bede probował na spokojnie zregenerowac ta co mnialem wczesniej wiec schemat by sie przydał oczywiscie najlepiej po polsku
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11736
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

a do czego ci schemat ?? przeciez tam sie zaczyna i konczy robota na poprawie wszystkich lutow i naprawie ewentualnie przepalonych sciezek. ŻADEN schemat nie jest do tego potrzebny
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

bo chce sie skoncentrowac glownie na naprawie sciezek i lutow od zasilania dmuchawy i zasilaniu modulu zaplonowego cos mi sie pochrzanilo ze podczas jazdy wogole mi napiecie od sterownika gazowego odlaczalo ,na tej skrzynce co podmienilem problem znikl,ewentualnie mysle nad przerobieniem elektryki zeby uruchomic szyby i szyber ,wstwic bezpieczniki w obwod i moze bedzie dzialac


a zapytam moze inaczej kto by sie podjal zregenerowac moja skrzynke ale profi i za ile?
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11736
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

bodzio82 pisze:bo chce sie skoncentrowac glownie na naprawie sciezek i lutow od zasilania dmuchawy i zasilaniu modulu zaplonowego
jak to sie ma do tego
bodzio82 pisze:moja skrzynke ale profi
?? bo moim zdaniem nei bardzo.

umiesz lutowac ?? masz multimetr ze sprawdzaniem ciaglosci sciezek ?? to jak chcesz profi to poswiec na to ze 3 godziny ktoregos dnia i sobie sam zrob. tym bardziej jak masz skrzynke w reku to otworz ja i zobaczysz, ze do tego nie trzeba sprzetu nasa zeby od razu zalapac co sie dzieje z tymi skrzynkami :D albo bedziesz mial przepalone sciezki, ktore mozesz zastapic odpowiednio grubymi zworami z kabelka albo zimne luty - dlatego dla swietego spokoju wystarczy przelutowac wszystkie punkty na plytkach i masz 99,9% szans, ze skrzynka bedzie chodzic i to tak samo a moze i nawet lepiej od takiego "profi" specjalisty, ktory czesto skupia sie tylko na widocznych uszkodzeniach lub naprawie tego co juz nei dziala :D
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

cidzej, bo nie wiem ktora sciezka od czego :razz:
juz ja raz przelutowalem ale widze ze to duzo nie zmienilo, z ta moja skrzynka to raczej nie dojdzie do ladu bo jak ja wytargalem to ewidetnie widac bylo ze zostala zalana woda stan tej skrzynki jest oplakany ,do tego ja nie mam czasu ani nerwow zeby siedziec i wdychac opary z lutu :mrgreen:
raz sie nawdychalem i wystarczy nie ma sensu sie z tym bawic

namierzylem skrzynke z allegro od 2.0 wyposazenie takie jak u mnie albo i lepsze wszystkie piny sie zgadzaja takze powinna smigac w moim, jedynie numery roznia sie ostatnia litera u mnie jest
96AG14AO73EA a na tamtej jest 96AG14AO73EB
Awatar użytkownika
Hex
Posty: 1241
Rejestracja: 19 paź 2011, 19:54
Lokalizacja: Gdańsk
Pojemność: 1996
Rocznik: 1992
Generacja: MK5
Nadwozie: Hatchback

Post autor: Hex »

Czyli wedle mitu będzie działała, ostatnie 2 litery takie same lub wyzsze.
Perfekcyjna pani domu
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

a wiec trzeba zaryzykowac i brać puki jest ,a tą co kupiłem obecnie wezme wystawie na sprzedaż moze sie troche zwróci
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11736
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

bodzio82 pisze:jak ja wytargalem to ewidetnie widac bylo ze zostala zalana woda
no kolego a czemu skrzynki w escorcie trzeba przelutowywac ? a bo wlasnie leci na nie woda prawdopodobnie po wiazkach przewodow (lub w nich) - wszystkie predzej czy pozniej tak skoncza :D ja swoje jak rozbieralem to wszystkie wygladaly jak z aut po powodzi :D
Awatar użytkownika
Jaszczur
Posty: 678
Rejestracja: 15 mar 2010, 00:27
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: Jaszczur »

Ja Ci ją mogę zregenerować, jakby co to PW
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. "
Awatar użytkownika
bodzio82
Posty: 818
Rejestracja: 21 lip 2008, 13:54
Lokalizacja: plockie

Post autor: bodzio82 »

Nastapila pomyłka wszystkich których wprowadziłem w bład serdecznie przepraszam okazało sie że ta skrzynka która zakupiłem działa z moim fordem mimo ze tamte auto nie mniało elektrycznych szyb i elektr.szyberdachu wszystko z pospiechu załozyłem skrzynke a nie zauważyłem że w skrzynce brakuje bezpieczników dzis uzupełniłem bezpieczniki i wszystko działa :mrgreen:

Wychodzi na to ze jak jest układ gniazd taki sam to skrzynki sa uniwersalne przynajmniej w moim przypadku
jeszcze raz przepraszam za pomyłke :oops:
Awatar użytkownika
jakobs72
Posty: 900
Rejestracja: 15 paź 2006, 22:47
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Post autor: jakobs72 »

bodzio82 pisze:dzis uzupełniłem bezpieczniki i wszystko działa :mrgreen:
Magia Świąt :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
ODPOWIEDZ