Zamula sie przy 3,5 tys
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 20 maja 2013, 17:24
- Lokalizacja: Płock/Toruń
Zamula sie przy 3,5 tys
Witam. Tak jak w temacie, od jakiegoś czasu gdy wkręcę mojego essa na 3,5 tys obr/min czuje takie lekkie zamulenie, jakby mu odciął na sekundę paliwo i nadal kreci ale znacznie wolniej, oczywiście jest to wyczuwalne. I jeszcze jedna rzecz, bodajże fiesta 1.3 ma ten sami silnik co mój escort, w tamtym silniku po wciśnięciu gazu było widać jak ładnie wchodzi na obroty a w moim essie gdy wcisnę do podłogi to najpierw słychać takie sykniecie a zaraz zaczyna wchodzić lecz oczywiście tak jakby był zamulony. Mam nadzieje ze zrozumieliście coś z mojej gadki. Prosze o pomoc, przynajmniej w nakierowaniu co może być tego przyczyną. Pozdrawiam
PS. dodam ze ess to MK7 z 97r 1.3 benzyna
PS. dodam ze ess to MK7 z 97r 1.3 benzyna
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 20 maja 2013, 17:24
- Lokalizacja: Płock/Toruń
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 20 maja 2013, 17:24
- Lokalizacja: Płock/Toruń
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 20 maja 2013, 17:24
- Lokalizacja: Płock/Toruń
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 20 maja 2013, 17:24
- Lokalizacja: Płock/Toruń
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 20 maja 2013, 17:24
- Lokalizacja: Płock/Toruń
vss podaje sygnal do ecu z jaka predkoscia porusza sie auto w obecnej chwli przez co odpowiednio do danej predkosci ecu dostosowuje dawke paliwa
vss to inaczek wehicle speed sensor czyli po polskiemu czujnik predkosci silnika
to drogie dziadostwo ,jak bys podpial kompa jelsi sie da u ciebie to bys zobaczyl z jaka predkoscia auto porusza sie w danym momencie wlasnie to ustala vss
vss to inaczek wehicle speed sensor czyli po polskiemu czujnik predkosci silnika
to drogie dziadostwo ,jak bys podpial kompa jelsi sie da u ciebie to bys zobaczyl z jaka predkoscia auto porusza sie w danym momencie wlasnie to ustala vss
Ostatnio zmieniony 22 maja 2013, 21:24 przez bodzio82, łącznie zmieniany 1 raz.
- Yagr
- Posty: 14527
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
http://fordescort.pl/forum/viewtopic.php?t=4841stefan1307 pisze:a co to jest ten VSS? za co on odpowiada?
Polecam korzystanie z forumowej "szukajki" - podobne przypadłości były juz wielokrotnie na forum relacjonowane.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
to moze byc czujnik polozenia pedalu sprzegla chociaz nie mam pewnosci ,u mnie na b jalowym sa obroty na poziomie 1100 jak wcisne sprzeglo np dwa razy obroty spadaja na 900 pewnie czujnik ale ja narazie nic z tym nie robiestefan1307 pisze: gdy zmieniam bieg z 1 na 2 to podczas dawania na luz, przytrzymują się obroty a powinny opaść, jak dam z 1 na luz to tak samo, a przeciez powinny opasc a nie trzymac