
pali mi bezpiecznik od nawiewu
Moderator: Moderatorzy
pali mi bezpiecznik od nawiewu
nie wiem gdzie szukac wszystko niby wpozadku a bezpiecznik sie przepala ,latem bylo tak ze przepalal sie co jakis czas np co tydzien dwa tygodnie a teraz juz odrazu po wlozeniu czyli wogole nie mam ogrzewania a zima to juz wogole bedzie tragedia .Moze ktos cos podpowie z kolegów 
			
			
									
									
						
- 
				Ivandrago
byla rozbebeszona calkowicie przelutowalem ja pare godzin to zajelo ale wrocila pompa paliwa i wlasnie ogrzewanie tyle ze na krotko, po jakims czasie znowu sie przepalil bezpiecznik ale tak jak wspomnialem wyzej nie ma zaleznosci bezpiecznik sie pali kiedy mu sie podoba ostatnio na 15 dzialal nawiew 2 tygonie a na obecna chwile 30 nie daje rady odrazu sie przepala i tak wlasnie sie dzieje notorycznie jak zrobi sie zimno ,latem jest prawie dobrze jak policzylem to ze 3 razy sie skopcil wiec nie bylo zle .
Tak jak teraz rozkminiam to podejrzenie pada na opornice w momencie jak zalacze cieple powietrze to czyc jakby sie papier palil taki wlasnie jest zapach moze opornica sie nadmiernie nagrzewa bo tam jest lekki mod bo opornik siadl i dalem polaczenie zwyklym drutem ale co mam zrobic jak juz 3 sztuka poszla wiec sie wkurzylem i zrobilem tak jak kumpel w bmw tyle ze u niego to sie sprawdzilo do konca eksploatacji az nie sprzedal bedzie ze 2 lata ,sam juz nie wiem czy to to czy cos innego ,jeszcze nie zagladalem w kable w blotniku moze tam jest problem
			
			
									
									
						Tak jak teraz rozkminiam to podejrzenie pada na opornice w momencie jak zalacze cieple powietrze to czyc jakby sie papier palil taki wlasnie jest zapach moze opornica sie nadmiernie nagrzewa bo tam jest lekki mod bo opornik siadl i dalem polaczenie zwyklym drutem ale co mam zrobic jak juz 3 sztuka poszla wiec sie wkurzylem i zrobilem tak jak kumpel w bmw tyle ze u niego to sie sprawdzilo do konca eksploatacji az nie sprzedal bedzie ze 2 lata ,sam juz nie wiem czy to to czy cos innego ,jeszcze nie zagladalem w kable w blotniku moze tam jest problem
- 
				Ivandrago
- 
				Kudłaty_EZG
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
genialny pomysł nie ma cobodzio82 pisze:na 15 dzialal nawiew 2 tygonie a na obecna chwile 30 nie daje
 pali się bezpiecznik to wsadzić większy
 pali się bezpiecznik to wsadzić większy  
skoro upaliła się 3x opornica to musi być zwara na dmuchawie i prąd masakrycznie rośniebodzio82 pisze: i dalem polaczenie zwyklym drutem ale co mam zrobic jak juz 3 sztuka poszla
a co masz zrobić- znaleźć przyczynę a nie skutek
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
						Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie

jarekezg   .jaki wiekszy tam jest fabrycznie 30 amper lub 25 amper 
dalem wczesniej mniejszy dlatego zeby nie przeciazyc silnika dmuchawy wlasnie ale ze nic to nie zmienia to wrocilem do tego jak wypuscila fabryka
a swoja droga to teraz bede przegub wymienial to zdejme nadkole i oblukam wiazke wychodzaca ze skrzynki moze tam jest wlasnie problem,zawsze jak mnialem zdjete kolo to zapomnialem tam zagladnac
			
			
									
									
						dalem wczesniej mniejszy dlatego zeby nie przeciazyc silnika dmuchawy wlasnie ale ze nic to nie zmienia to wrocilem do tego jak wypuscila fabryka
a swoja droga to teraz bede przegub wymienial to zdejme nadkole i oblukam wiazke wychodzaca ze skrzynki moze tam jest wlasnie problem,zawsze jak mnialem zdjete kolo to zapomnialem tam zagladnac

- 
				ewaford
Witam Jeśli już mowa w tym wątku o bezpiecznikach to może znajdę jakąś poradę co może powodować przepalanie bezpiecznika nr 4 w ford escort 1,4  98 rok. Po włączeniu stacyjki słychać jak pstryka bezpiecznik przepalając się przy tym, do tego brak jest podświetlenia zegarów i tylnego światła prawego. Od czego zacząć?
			
			
									
									
						- kupiec
- Posty: 12989
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Zacznij od  sprawdzenia instalacji przy swietle tylnym, moze tam robi sie jakies zwarcie przez uszkodzony kabelek albo na stykach w lampie   
 
Ten sam problem ma kolega Pindol
			
			
									
									 
 Ten sam problem ma kolega Pindol

تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
						[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
- kupiec
- Posty: 12989
- Rejestracja: 08 paź 2007, 00:34
- Lokalizacja: tychy
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 2005
- Generacja: Inny samochód
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
fakt, jakoś przeoczyłem to przekręcanie kluczyka a skupiłem się na lampachJamszoł pisze:Po przekręceniu kluczyka nie powinien się przepalać bezpiecznik - nawet gdyby zewrzeć wszystkie przewody w tylnych lampach

تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
						[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
a ja od roku mam spokoj palilo mi bezpiecznik od nawiewu rozne zabiegi nie pomagaly wlacnzie z wymiana skrzynki bezpiecznikow  wiec odcialem kabel zasilajacy skrzynka- przelacznik dalem bezposrednio z akumulatora zasilanie i jest ok ,jedyna wada ze nawiew mozna wlaczyc nawet bez kluczyka w stacyjce juz ze 3 razy aku rozladowalem bo zostawilem na noc wlaczona dmuchawe   teraz jak wolne bedzie od roboty to przerzuce ten kabel na prad po stacyjce wtedy bedzie jak w originale tyle ze dam przekaznik zeby nie obciazac stacyjki
 teraz jak wolne bedzie od roboty to przerzuce ten kabel na prad po stacyjce wtedy bedzie jak w originale tyle ze dam przekaznik zeby nie obciazac stacyjki
upps ale niech zostanie moze sie komu przyda
 ale niech zostanie moze sie komu przyda
			
			
									
									
						 teraz jak wolne bedzie od roboty to przerzuce ten kabel na prad po stacyjce wtedy bedzie jak w originale tyle ze dam przekaznik zeby nie obciazac stacyjki
 teraz jak wolne bedzie od roboty to przerzuce ten kabel na prad po stacyjce wtedy bedzie jak w originale tyle ze dam przekaznik zeby nie obciazac stacyjkiupps
 ale niech zostanie moze sie komu przyda
 ale niech zostanie moze sie komu przyda 
				


 
 