Uszkodzony przepływomierz
Moderator: Moderatorzy
- Yagr
- Posty: 14527
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
stefan1307, raczej nie - w tym zaworze bocznikowym cewka jest w blaszanym cylindrze złączonym z kształtką z otworami poprzez zagniecenie blachy. Z założenia nierozbieralne.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 20 maja 2013, 17:24
- Lokalizacja: Płock/Toruń
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 20 maja 2013, 17:24
- Lokalizacja: Płock/Toruń
-
- Posty: 137
- Rejestracja: 20 maja 2013, 17:24
- Lokalizacja: Płock/Toruń
Troche ustawiłem linke od gazu, przepustnica otwiera sie troche bardziej ale nie nie do końca, to juz jest chyba max ten linki bo gdy przeskoczyłem o kolejne oczko to juz przepustnica nie domykała sie całkowicie i obroty stały powyżej 1k, oczywiscie na cieplym silniku. Moze linka w pancerzu gdzieś siedzi, jakies sugestie Panowie?
moze masz linke nie ori i jest przydluga nie te mocowanie w uchwycie, ewentualnie wyciagnela sie za bardzo ale chyba to malo prawdopodobne stawiam ze linka nie jest pod ten model silnika jakas rzezba ,kup ori tak jak ja to zrobilem i bedzie ok .Wczesniej mnialem ten sam problem jak zakupilem nie taka jak trza i zaczalem przerabiac zeby podlazla wyszlo ze kasa w bloto ,kupilem originalna forda i po zalozeniu nie te auto ruszanie przyspieszanie itp