Panowie.Dzisiaj zabrałem się za wymianę uszczelki pod klawiaturę.Po lewej stronie jest do pokrywy przymocowane za pomocą gumowego węża plastikowe"coś"Wygląda mi to na zawór ciśnieniowy odmy ale mogę się mylić.Idą do tego dwa grubsze węże i jeden cieńszy.Jak to ściągnołem i potrząsnełem to coś w środku lata.Czy to się rozbiera?
w moim mk4 z silnikiem mk3 byla to czesc nierozbieralna i zrobilem sobie "nowe" z puszki na kawe i druciaka do mycia garow i juz bylo to rozbieralne z wymiennym wkladem
تاجر القواعد
[*] 1.8 TD
Bo ja lubię coś napisać i potem to sobie czytać. Dzięki temu jestem mądry, bo to są bardzo mądre te moje posty
Acha,dzięki panowie.Co samochód to separator inaczej wygląda a w audi bardzo podobnie wygląda zawór ciśnienia odmy stąd moje domysły.Wyczytałem tez że to co w środku lata to ma właśnie latać a ja już myślałem że do wymiany
Mam jeszcze jedno pytanie.Jak sprawdzić czy separator jest do wymiany czy nie?Ja po ściągnięciu go, dmuchałem i zasysałem(jak kolwiek to brzmi to nie to o czym myślicie )w te rurki od separatora i wszystkie były drożne tak jak by to był jakiś zwykły trójnik.Na mój chłopski rozum to coś nie tak.
długi, tam nie ma żadnego zaworu, nie spodziewaj się więc że w jedną poleci w drugą nie. To ma tylko wychwytywać olej. ZObacz sobie w necie jak zbudowany jest catch tank - dużo tego jest
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
Rzeczywiście,można samemu zrobić taki separator.Znalazłem taki schemat i mam pytanie.Tutaj są rurki na dwa węże(wejście i wyjście) a u mnie jest jeszcze jeden który idzie do filtra powietrza.Gdzie go umieścić-pod czy nad filterkiem(druciakiem) w separatorze.Chyba że nie ma to znaczenia albo w cale tego nie dorabiać i zatkać otwór w filtrze powietrza?