Szarpie i gaśnie .... niby było, ale może ktoś coś wymyśli
Moderator: Moderatorzy
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
morgon, ja już nie mam problemów od paru miechów leje tylko wahe i jeżdze i jestem z tego auta bardzo zadowolony ale mój przykład pokazuje, ze jak sie chce to sie da i nikt mi nei wmowi, ze ten typ tak ma i nic sie nie da zrobic
powodzenia morgon.
powodzenia morgon.
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
A mój nie jest w idealnym stanie i pewnie nigdy nie będzie. wprawdzie fajnie mi się nim jeździ, i jestem zadowolony, ale ciągle gdzieś są jakieś niedociągnięcia. Takie małe pierdoły które wprawdzie nic wielkiego nie znaczą, ale są trochę denerwujące.Tu masz rację że nie można dać sobie wmówić że ten typ tak ma i nic się nie da zrobić, ale naprawa wiąże się niejednokrotnie z dużymi nakładami pieniężnymi a mając rodzinę i chodząc do dwóch szkół jednocześnie nawet 100 zł miesięcznie przeznaczone na auto to jest spory wydatek. Mi w każdym razie jak coś się zjebie, to włos jeży się na głowie. Całe szczęscie mam teraz auto służbowe.
- Yagr
- Posty: 14522
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
morgon, Escort to nie Toyota Prius, tu wszystko (lub prawie wszystko) da się zrobić w garażu przy pomocy podstawowych narzędzi Odrobina samozaparcia, lektury wypocin mądrych ludzi (tych głupszych też czasem warto przeczytać ) i dojdziesz do satysfakcjonujących rezultatów Podsatwa w tym aucie to elektryka więc miernik i jechane
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
morgon, nawet zebys mial 15-letniegop merca to tez by ci sie sypal co i rusz, a co dopiero ford - różnica tyl;ko taka, ze ceny czesci do Esa są porównywalne z cenami czesci do Poloneza i jest on równie prosty w budowie i naprawie jak Polonez/cep. Prawda jest taka, ze najdroźsi w tym samochodzie to są ci pseudo magicy co napierodlą w instalacji a potem twierdzą, że ford gówno wort. niestety aby jezdzic fordem to albo trzeba miec dobrego i taniego mechaniora albo zakasać rekawy i wtedy .... jeździsz niemalże za darmo ale jak sie ma dwie lewe rece do roboty albo po prostu cie to nie interesuje i z każdą duperelą pędzisz do warsztatu to lepiej pomysl o sprzedazy esa i kupieniu jakiegos tico czy lana z salonu na raty
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
W sumie to Panowie dodaliście mi trochę otuchy bo ostatnio to mam tego auta dosyć. Kurde! Czego ja się spodziewam po 15-sto letnim aucie! Że będzie wygodne jak nówka z salonu, nie będzie dziur w podłodze itp. Przecież ja nie spadlem z choinki i wiem że tak nie będzie Jak się tak zastanowić, to swego czasu to swego czasu dużo nim ciupałem kilometrów i nigdy mnie nie zawiódł na trasie i tak jest do dzisiaj i niech tak zostanie chociażby do września bo muszę jechać do Barlinka. No cóż, chyba trochę przesadziłem, więc dzięki za wybicie mi z głowy głupot Idę łatać tłumik, kupiłem jakąś pastę do klejenia dziur. Może coś pomoże bo nie mam na razie kasy na nową rurę
Jakaś pasta do wysokich temperatur. Kupiłem na BP za 14 zeta pisze na opakowaniu PULSAR. Jeżeli będzie tak jak mówisz to może do września wytrzymadarcun4 pisze:Jeżeli jest podobna,to ja taką pastą w Sierce miałem sklejoną miskę olejową i do dzisiaj trzyma
P.S.
Przed chwilą zobaczyłem swoje podłużnice.... .... i progi....
- WieSiu
- Posty: 23291
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Re: Szarpie i gaśnie .... niby było, ale może ktoś coś wymyśli
Pierwszy post i temat Cidzeja miło że nasze forum ma zdjęcia przechowywane prywatnie, bo takich kwiatków by potem nikt już nie zobaczył a jest na co patrzyc (pierwsza strona tematu) . Cidzej wykazałes się anielska cierpliwością do tego auta.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
Re: Szarpie i gaśnie .... niby było, ale może ktoś coś wymyśli
Taaaaa, dzisiaj bym go zrobil pewnie w jeden weekend ale to kwestia lat doswiadczen. To pierwsze auto na ktorym uczylem sie dlubania. Wczesniejszy Proton wymagal jedynie uzupelniania zbiornikow. Stracilem na tego esa kupe czasu i kasy przez to ze wierzylem ludziom i mechanikom oraz ze jednak za malo wierzylem w siebie.
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Re: Szarpie i gaśnie .... niby było, ale może ktoś coś wymyśli
tamten escort miał swoj niepowtarzalny urok , a cidzej się wkurzał jak mechanik mu go kluczem dotknął
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
Re: Szarpie i gaśnie .... niby było, ale może ktoś coś wymyśli
Mial dizajn robiony przez Ferdynanda .... szkoda ze Kiepskiego
Zeby nie odbiegac od tematu - auto chodzilo poprawnie do konca dni w mojej rodzinie (moj brat go do tej pory dobrze wspomina bo tylko lal i jezdzil potem) - polecam takie auto jak ktos chce sie obeznac w technice motoryzacyjnej .... calej reszcie (np. Nonam) natychmiast pogonic takiego trupa i ppszukac czegos lepszego. Stracone poeniadze przy odsprzedazy czy zlomowaniu sa kilka razy mniejsze niz koszty reanimacji
Tyle lat mija a ja dalej w cabsie sprawdzam czy deska sie swieci (przelacznik zespolony) i temperatura nie skacze (stycznik wentylatora lub obwod zasilania). Zly dotyk boli cale zycie
Zeby nie odbiegac od tematu - auto chodzilo poprawnie do konca dni w mojej rodzinie (moj brat go do tej pory dobrze wspomina bo tylko lal i jezdzil potem) - polecam takie auto jak ktos chce sie obeznac w technice motoryzacyjnej .... calej reszcie (np. Nonam) natychmiast pogonic takiego trupa i ppszukac czegos lepszego. Stracone poeniadze przy odsprzedazy czy zlomowaniu sa kilka razy mniejsze niz koszty reanimacji
Tyle lat mija a ja dalej w cabsie sprawdzam czy deska sie swieci (przelacznik zespolony) i temperatura nie skacze (stycznik wentylatora lub obwod zasilania). Zly dotyk boli cale zycie
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Re: Szarpie i gaśnie .... niby było, ale może ktoś coś wymyśli
Człowiek uczy się na błędach (albo na wpakowaniu się w minę)
Bo z mocą jest tak, że zawsze jej za mało.
Kierowca bombowca.
Kierowca bombowca.
-
- Posty: 480
- Rejestracja: 16 maja 2005, 21:36
- Lokalizacja: Warszawa / Piaseczno
- Pojemność: 1800
- Rocznik: 1997
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
Re: Szarpie i gaśnie .... niby było, ale może ktoś coś wymyśli
Cossie backlook