 Nie miałem zbyt problematycznych aut i wybór zwykle między 2 góra 3 rodzajami i to zwykle dość mocno różniącymi się wyglądem. Raczej pewne jest wybieranie po VIN'e, ale uwaga bo po winie może wyjść różnie... a tym bardziej po dwóch
 Nie miałem zbyt problematycznych aut i wybór zwykle między 2 góra 3 rodzajami i to zwykle dość mocno różniącymi się wyglądem. Raczej pewne jest wybieranie po VIN'e, ale uwaga bo po winie może wyjść różnie... a tym bardziej po dwóch 
Co do marek.... Ja przerabiałem od tanich zamienników (TOMEX) przez producentów robiących na pierwszy montaż (TRW, ATE) do firm tworzących systemy hamulcowe ale nie koniecznie królujące w produkcji (Jurid,bendix). Unikałem firm krzaków i jak na razie nie trafiłem na jakiegoś totalnego paździerza. Teraz mam w focusie bendix i wydają mi się mieć niezłą trwałość, skuteczność hamowania pozostaje na dobrym poziomie a pylenie ani nie jest zauważalnie większa anie mniejsze niż inne. Czytałem na temat pylenia, że klocki z wóknami ceramicznymi sa pod tym względem lepsze ale sam nie próbowałem.
 
				











