Ja bym to zamontował tak (oczywiście zakładając że mamy oryginalny silniczek i panel z przełącznikiem od dokładnie tego samego modelu):
1.Po odkręceniu korbki i plastikowej osłony powinniśmy zobaczyć coś takiego:
Na zdjęciu zaznaczone są miejsca mocowania silnika.
2. Po dokładnym przymocowaniu potrzebujemy okablowania. Jeżeli instalacja jest już położona to po problemie,ale jeżeli macie manual szyberek to instalacji raczej nie będzie

Podciągamy w tym celu dwa przewody pod podsufitką do lewego słupka i w dół do skrzynki bezpieczników:
3. W skrzynce przkaźników odnajdujemy zaznaczone elementy i do złącza oznaczonego zółtą strzałką podłączamy zasilanie z akumulatora(+) i minus z budy a w złączu R18 gdzie najpewniej macie zworkę (jak na fotce) powinien się znaleźć zielony przekaźnik (zdobyłem go na szrocie na przysłowiową, tradycyjną, polską flaszkę

ale może ze zworką też zadziała,nie wiem nie testowałem.
4. Po podłączeniu wszystkiego upewniamy się czy mamy włożony bezpiecznik odpowiadający z elektryczny szyberek (chyba nr22 30A) i cieszymy się przeróbką która powinna zakończyć się takim widokiem:
Na koniec zaznaczam że jest to zmodyfikowany przeze mnie opis kolegi lukas_s i udostępniony wam głównie dzięki niemu!!! respect Lukas!
