kielass pisze:powiedz mi jak wymienić taki filtr (bo masz dokładnie taki sam jak ja)
Odkręcasz śrubę
POD tym okrągłym "walcem" i tam jest filtr.A jaki to ew. sprawdź, bo jest ich dużo :
http://sklep.certools.pl/index.php?cPath=26
kielass pisze: Przewody idą u mnie do przekaźniczka (u ciebie wyraźnie widać że idą do kompa)
To żaden "komp", tylko ustrojstwo co ma "oszukać" wtryski aby się nie otwierały w czasie jazdy na LPG i nie podawały etyliny równocześnie z LPG nazywa się toto "emulator" (nie pamiętam któremu koledze dziękować za tą informację

).Etylina cały czas jest pod ciśnieniem podawana na wtryski, tylko że one pozostają zamknięte i wraca do baku zurick.
Tu masz linka do bardziej nowoczesnego rozwiązania:
http://www.autogaz-alex.pl/podstrona-pr ... 334843d9d5
Yagr pisze: Darkun, ty masz instalkę Stefanelli
Otóż nie.Mam tylko "sterownik ?" Stefanelli.A reszta to w tej chwili kompletny rozp.... aj.Kiedyś był parownik Zavoli ale jak pisałem wyżej się roz...leciał i obecnie pracuje jakiś włoski firmowany przez ElpiGaz.Zaznaczam, że po tej wymianie skończyły się strzały w kolektor

i już z tego powodu jestem mniej rozczarowany jego ceną.Dodatkowo in + jest, to że pomiędzy jazdą na LPG a etyliną jest naprawdę niewielka różnica.
Koledzy którzy "testowali" moje autko na zlocie w Pęczniewie pewnie nawet się nie zorientowali że jeździli na LPG

.