Ten będzie dobry? Rozwiąże mój problem?
Schemat bezpieczników - MK7
Moderator: Moderatorzy
- cidzej
- Posty: 11799
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
zrób sobie to, bo te automaty mają to do siebie, że lubią się popsuć 
http://www.fordescort.pl/index.php?opti ... 7&Itemid=4
i będziesz miał oryginalny automat do świateł - tak jak ford montował np. w samochodach na szwedzki rynek
albo skorzystaj z opisu na stronie głównej:1. pozycje + tylne światła + podświetlenie deski
patrząc z fotela kierowcy - lewa kostka idąca do przełącznika zespolonego - zwieramy ze sobą przewody szary z czarno-fioletowym (na przykład poprzez zdjęcie kawałka izolacji na tych przewodach i skręcenie ich ze sobą razem drucikiem lub kabelkiem albo zlutowanie) - światła będą się świecić non-stop przy przekręconej stacyjce, niezależnie od położenia przełącznika zespolonego (i/lub jego braku lub uszkodzenia)
http://www.fordescort.pl/index.php?opti ... 7&Itemid=4
i będziesz miał oryginalny automat do świateł - tak jak ford montował np. w samochodach na szwedzki rynek