zawory i zimno

Moderator: Moderatorzy

MARKKO

Post autor: MARKKO »

lordpablo pisze:to znaczy że Twój wózek upomina się o zastrzyk gotówki
ten jego to już dawno się upomina :mrgreen:
Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

bywa, są takie uporczywe egzemlarze, którym ciągle mało :mrgreen:
emceha

Post autor: emceha »

on nie jest uporczywy tylko zajechany prze ze mnie :mrgreen: ale jutro ląduje w warsztacie. Zrobimy takie polskie "pimp my engine und suspension" :P
MARKKO

Post autor: MARKKO »

czyli "Mamo Tato auto mi sie zepsuło" :P
ewentualnie na zachodzie jest wersja "Tato Tato..." lub "Mamo Mamo..." :mrgreen:
Awatar użytkownika
Ven
Posty: 559
Rejestracja: 07 kwie 2007, 01:01
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Ven »

To moze i ja sie podepne :razz:

Czy to tez popychacze? W silniku 1.6 CVH (z MKIV xr3i) klekotanie zaworów słychać praktycznie non stop, na poczatku głośno wiadomo, potem troche ciszej ale i tak spokojnie słychać (jak w dieslu lol). A mierzyłem ciśnienie i ma po ok 13 atm na wszystkich.

To zawory 3maja cisnienie czy nie? Moze cos innego oprocz zaworow jest wyrypane i dlatego klekoce?

Jakis mechanik mowil mi ze te starsze usportowione silniki maja taka kulture pracy i to normalne, ale wiary mu nie daje bo slyszalem nie jednego xr3i na ulicy i tak glosno nie pracowal.
Jest: Civic Sedan 6Gen VTi
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
mikruss

Post autor: mikruss »

jezeli masz 13 atm. to masz zajeb..te cisnienie wiec zawory spoko moga byc 3w takimprzypadku popychacze przyjechane. U mnie silnik jak diesel klekotal ale to nie wina popychaczy tylko wyjechanych zaworow ktore juz cisnienia nie trzymaly :sad:
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

dokładnie ciśnienie jest - zawory OK.
Klekocze - popychacze do wymiany-niestety.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
Awatar użytkownika
Ven
Posty: 559
Rejestracja: 07 kwie 2007, 01:01
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Ven »

Ok to chociaz juz wiem czemu tak halasuje ten silnik :smile:

Pytanie nasuwa sie jedno - jaki jest koszt takiej naprawy jak sprobuje zrobic sam lub jak oddam do wiejskiego mechanika :cool:

Czy amator jest w stanie wymienic je sam? Jak to sie robi? :???:

Popychacze zaworow brzmi strasznie "gleboko w silniku" lol :-|
Jest: Civic Sedan 6Gen VTi
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
mikruss

Post autor: mikruss »

popychacze ok 40 zl sztuka za posrednictwem jednego kolegi moglyby byc po 23 zl sztuka a jedt ich 16 wiec koszt niemaly. Zeby wymienic musisz sciagnac caly rozrzad i wyciagnac walki rozrzadu. Od razu mozesz sie zaopatrzyc w rozrzad jezeli nie wymieniales czyli tak na oko rozrzad + popychacze 650 zl + robocizna ;)
Awatar użytkownika
Ven
Posty: 559
Rejestracja: 07 kwie 2007, 01:01
Lokalizacja: Otwock

Post autor: Ven »

:shock: o w morde to niezle

Za tyle to mozna caly silnik kupic wiec impreza raczej nie warta zachodu, póki jezdzi i 3ma kompresje nie bede kombinowal a ten mocniejszy "wydzwiek" dodaje mu tylko charakteru :mrgreen: :twisted:

Dzieki za precyzyjne informacje!
Jest: Civic Sedan 6Gen VTi
Były: MKV RS2000, MKVI CLX 1.6 16v, MKIV Ghia 1.4 '89, MKIV XR3i '90 1.6 KE-Jetronic
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

mikruss pisze:Tylko sprawdz cisnienie na cylindrach moze yc ze olej Ci ubywa bo uszczelniacze zaworowe poszly sie kochac
a co ma ciśnienie wspolnego z uszczelniaczami
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Awatar użytkownika
cidzej
Posty: 11785
Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
Pojemność: 1400
Rocznik: 1996
Generacja: MK7
Nadwozie: Cabrio

Post autor: cidzej »

mikruss pisze:popychacze ok 40 zl sztuka za posrednictwem jednego kolegi moglyby byc po 23 zl sztuka a jedt ich 16 wiec koszt niemaly. Zeby wymienic musisz sciagnac caly rozrzad i wyciagnac walki rozrzadu. Od razu mozesz sie zaopatrzyc w rozrzad jezeli nie wymieniales czyli tak na oko rozrzad + popychacze 650 zl + robocizna ;)
ale kolega ven chyba mowil o swoim starym 1.6 cvh a to silnik 8v wiec chyba tylko 8 popychaczy potrzeba ??

poza tym nie jestem przekonany ze trzeba do tej operacji sciagac rozrzad ... http://siec.no-ip.com/forum/viewtopic.php?t=3571
Awatar użytkownika
Yagr
Posty: 14644
Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
Lokalizacja: Kraków
Pojemność: 1598
Rocznik: 2007
Generacja: MK2
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Yagr »

ano, do wymiany szklanek ściąganie rozrządu jest zbędne
Polak potrafi!!



ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi



spieprzyć!

P I W O L E C Z Y !

"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
emceha

Post autor: emceha »

mikruss pisze: tak na oko rozrzad + popychacze 650 zl + robocizna
No to strasznie drogo bo ja mam remot gowicy (popychacze uszczelniacze i inne ch*je muje) z wymianą rozrządu za 400 zeta ;)
mikruss

Post autor: mikruss »

MCH zalezy co prz yglowicy robisz bo u mnie 4 zawory z prowadnicami x 25 zl, do tego uszczelniacze 16 szt po 5 zl, rozrzad 265 zl , uszczelki jeszcze oleje i inne pierdy tak na oko 1000 zl jak w morde szczelil a mechanik wezmie mi moze za robote 200 zl
ODPOWIEDZ