jak macie jakieś pomysły to odp.
problem z wskazówką temperatury wody w chłodnicy
Moderator: Moderatorzy
-
bartekkak
problem z wskazówką temperatury wody w chłodnicy
Nie wiem czemu wskazówka nie wskakuje na pozycje ,,normal,, po odpaleniu, zauważyłem że jak podgazuje go trochę to ona idzie na pozycje normal a potem znów spada tak jak bym wyłączył silnik, nie mam pojęcia czego to może być wina:(
jak macie jakieś pomysły to odp.
jak macie jakieś pomysły to odp.
-
bartekkak
dziekuje za odp.
Escort 1,6 16v, 1998 rocznik, bolero2, jeśli to ma znaczenie to kombi 
-
bartekkak
tam tej pompie cieczy czy czymś takim koło cewki zapłonowej są dwa czujniki jeden przykręcony obok cewki zapłonowej a drugi prostopadle pod jakimiś grubymi rurkami:) i właśnie które jest od temp. cieczy która jest pokazywana na desce rozdzielczej?? sprawdziłem tkz. wrzuciłem je z powrotem na miejsce w jednym i drugim czujniku kabelki są raczej oki więc wymienię ten czujniczek
, sorry za takie może dziwnie brzmiące dla was opisy ale dopiero wchodzę do klubu ,,posiadaczy escortów,, bo kupiłem go tydzień temu:) sąsiadka jak się dowiedziała powiedziała : no gratuluje... teraz przyjmujemy Cię do klubu posiadaczy super escortów
Miło, hehe
Miło, hehe
-
mikruss
-
bartekkak
w takim razie ostatnie pytanie w tym temacie: przy wymianie tego czujnika będę potrzebował spuścić borygo,jeśli tak to w jaki sposób i jak to potem dziadostwo odpowietrzyć, w poprzednich moich autach były specjalne śrubki do odpowietrzania które się wykręcało i czekało do momentu kiedy już nie szły bąbelki tylko sam płyn i wkręcało, tu gdzie to można znaleźć?
Pozdrawiam.
Pozdrawiam.
- Yagr
- Posty: 14681
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Było na forum... ale, niech tam
W dolnej części chłodnicy od strony silnika i po lewej stronie patrząc zza kierownicy jest korek do spuszczania płynu - taki płaski, dobrze się odkręca monetą. Do odpowietrzania nic nie potrzebujesz - escorcik to takie sprytne auto które robi to sam. Nalewasz płynu przez korek zbiornika wyrównawczego, otwierasz grzanie w kabinie na ful, lejesz płynu do max, włączasz silnik niech sie nagrzeje a potem po ostygnięciu to tylko uzupełniasz do właściwego poziomu.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
-
bartekkak