nie masz czegos takiego, a jak pali przy -6 na dotyk to co sie przejmowac, jak przy -20 nie bedzie za dobrze palil to tez sie za bardzo nie przejmuj.mikosz83 pisze:Może są zimowe świece i letnie świece
TD ciężko pali!!??
Moderator: Moderatorzy
Moze masz strzelony zaworek zwrotny? jak po pracy przyjedziesz do domciu to autko do ponownego uruchomienia stoi z 14h i paliwo sie cofnie i musi go podciagnac przy uruchomieniu,a w pracy stoi te 9h czy iles i nie zdarzy sie cofnac.
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZESCI Z ESSA 1,8 16V 3 drzwi i CABRIO RDA i RQB
Cabrio RS 2000 ProJect
Mitsubishi Pajero 3,0 181KM
Felicia Pick-Up , Suzuki Bandit 1200
www.tadych-transport.pl
Cabrio RS 2000 ProJect
Mitsubishi Pajero 3,0 181KM
Felicia Pick-Up , Suzuki Bandit 1200
www.tadych-transport.pl
nie wiem ale chyba nie... Mam nowy od 2 miesięcy podstawe ręcznego paliwa i filtr paliwa. Już paliwo nie cofa a wcześniej miałem starą to cofał. Mój mechanik spróbował założyć od Mazdy i nie cofa to potem kupił nową do escorta i jest ok. Wystarczy że zatrzymam gdzieś np. parkingu Tesco na 5 min czy 10 czy 30 min to i tak trzeba piłować. Jeżeli są mrozy w okolicach -5 to wydaje mi się ze coś ze świecą że słabo grzeje w dodatnich temperaturach otoczeniach a poniżej zera odpala OK mimo gęstego oleju. Na jednej świecach pisze BOSCH. Chyba lepiej kupić 4 nowe motorcrafty bo nie wiadomo jak długo poprzedni Włoch na tych Boschach jedził.Seba pisze:Moze masz strzelony zaworek zwrotny? jak po pracy przyjedziesz do domciu to autko do ponownego uruchomienia stoi z 14h i paliwo sie cofnie i musi go podciagnac przy uruchomieniu,a w pracy stoi te 9h czy iles i nie zdarzy sie cofnac.
No swiece to podztawa,wszystkie 4 nowe.
SPRZEDAM WSZYSTKIE CZESCI Z ESSA 1,8 16V 3 drzwi i CABRIO RDA i RQB
Cabrio RS 2000 ProJect
Mitsubishi Pajero 3,0 181KM
Felicia Pick-Up , Suzuki Bandit 1200
www.tadych-transport.pl
Cabrio RS 2000 ProJect
Mitsubishi Pajero 3,0 181KM
Felicia Pick-Up , Suzuki Bandit 1200
www.tadych-transport.pl
a czy moze mi ktoś napisze gdzie się znajduje przekaźnik od świecy zarowych ??
Przekaźnik w jakim kolorze jest ? czy to pod kierownicą ?Przekaźnik wyprzedzenia wtrysku zimnego silnika, znajdujący się w skrzynce bezpieczników i przekaźników w przedziale silnika, jest sterowany przez elektroniczne urządzenie sterujące. Marka i typ: Ford B47PG-93BG14NO89AA. Rezystancja obwodu sterowania (między stykami „85" i „86"): 75 Om.
Co to naczy świece załączaja sie ? Rozwiń wiecej jeśli wiesz coś na ten temat o załączaniu...mikruss pisze:A esior nie ma jakiegos czujnika temp kiedy mają sie załączyć świece czy cały czas mają grzać rowno czy cieplo czy zimno. Bo w niektorych autach jest tak ze swiece załączją sie dopiero ponizej 4 st celsjusza, wiec jak jest ok wlasnie 5-6 st to palą najgorzej a jak jest np 0 to palą jak malina.
Pompka, filtr nowe, zaworek zwrotny jest więc paliwko napewno nie cofa gdyż poniżej zera mi odpala po około 2 sekundach, natmiast powyżej zera mi odpala po kilkunastu sekundach. W mieście silnik bardzo ciepły mi odpali po koło 2 sekundach a jak jest lekko ciepły to też długo pali powyżej 5 sekundach. Wygląda na to że ropa nie cofa. Na innym forum gościu pisał że silnik nie lubi wilgotności w powyzej zera a poniżej zera nie ma wilgości i dobrze zapali. Gdzieś musi lezyć przyczyna może w elektronice ?? Może trzeba wysuszyć jakąś część ?
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
nie wiem jak w Esim - ale wszystkie nowocześniejsze ropole mają z przodu czujnik temperatury - załączający zasilanie świec żarowych.
Przeważnie zasilanie jest włączane poniżej 7 stopni celcjusza.
W Esim też powinien być ten czujnik gdzieś między komorą silnika a grilem - lub z boku grila bliżej lamp.
Przeważnie zasilanie jest włączane poniżej 7 stopni celcjusza.
W Esim też powinien być ten czujnik gdzieś między komorą silnika a grilem - lub z boku grila bliżej lamp.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]