Amortyzator - problem z wyborem
Moderator: Moderatorzy
Amortyzator - problem z wyborem
Witam, szukałem podobnego tematu ale sie nie doszukałem, może kiepsko szukam ale potrzebuje pomocy bo sie za bardzo na tym nie znam.
Chodzi mi o wybór amortyzatorów na przód do mojego escorta. Jakie polacacie z kategorii "tanie a dobre"? Jak by sie sprawdzały najtańsze ? nie mam za bardzo kasy żeby zakładać jakieś dobre bo dopiero kupiłem autko a trzeba je przerejestrować, ubezpieczyć i przegląd zrobić. Pomocy.
Czy takie będą dobre ? : http://www.allegro.pl/item308680731_amo ... _olej.html
Chodzi mi o wybór amortyzatorów na przód do mojego escorta. Jakie polacacie z kategorii "tanie a dobre"? Jak by sie sprawdzały najtańsze ? nie mam za bardzo kasy żeby zakładać jakieś dobre bo dopiero kupiłem autko a trzeba je przerejestrować, ubezpieczyć i przegląd zrobić. Pomocy.
Czy takie będą dobre ? : http://www.allegro.pl/item308680731_amo ... _olej.html
Ja też będę zmieniał, ale pewnie na jakiegoś Bilsteina (szczególnie, że prawdopodobnie będę ja miał dość tanio
). Ja mam w zasadzie z tyłu do wymiany tylko, ale jak już zmieniać, to wszystkie 4. Jeśli chcesz na szybko coś kupić, to może używek poszukaj? Od kogoś z rozbitka za grosze kupisz, a później zainwestujesz w coś lepszego. Sprzedał bym Ci moje przednie (tyle, że nie wiem, czy w Xr3i nie są inne), ale jeszcze nie mam na 4 nowe amorki
.
Pozdrawiam
Ps. Jesteś pewien, że auto na obecnych amorkach nie przejdzie przeglądu?


Pozdrawiam
Ps. Jesteś pewien, że auto na obecnych amorkach nie przejdzie przeglądu?
ja bym nie kupował tych amorów polecił bym Ci bardziej już coś takiego
http://www.allegro.pl/item312443520_amo ... tanio.html
http://www.allegro.pl/item312443520_amo ... tanio.html
Ja też chce kupić, ale w kwietniuemceha pisze:deathrider_85, w twojej wersji nie było jakiś specjalnych amorów. W mojej i w RS-ie są delikatnie twardsze. Możesz brać co leci do mk5 albo kupić czerwone KayabyDobry amor.
Sory teraz doczytałem że to nie ty chcesz kupić

Ja mam Xr3i tak, że mam też lekko twardsze amorki przecież?
hmmmm powiem tak - XR3i były 2 wersje: 105 i 130 koni. Zauważ że twoja wersja ma standardowe tarcze z przodu i bębny z tyłu więc niczym sie nie różni od np 1.6
uwierz że amory masz te same co reszta. Jak byś chciał coś twardszego to polecam te KYB. Mam obecnie 4 sztuki założone i są spoko. Nie ma taczki a na zakrętach jest sztywniejszy. Z tym że ja mam to założone ze springami weiteca które już robią taczkę z auta. Ze standardowymi pewnie komfort byłby lepszy. Jak chcesz sie pobawić autem to kup żółte KONI ze sprężynami Vogtlanda z tym że to juz będzie niżej leżeć niż seria 


Masz rację mam standardowe tarcze z przoduemceha pisze:hmmmm powiem tak - XR3i były 2 wersje: 105 i 130 koni. Zauważ że twoja wersja ma standardowe tarcze z przodu i bębny z tyłu więc niczym sie nie różni od np 1.6uwierz że amory masz te same co reszta. Jak byś chciał coś twardszego to polecam te KYB. Mam obecnie 4 sztuki założone i są spoko. Nie ma taczki a na zakrętach jest sztywniejszy. Z tym że ja mam to założone ze springami weiteca które już robią taczkę z auta. Ze standardowymi pewnie komfort byłby lepszy. Jak chcesz sie pobawić autem to kup żółte KONI ze sprężynami Vogtlanda z tym że to juz będzie niżej leżeć niż seria



Sam chciałbym coś trochę twardszego niż seria, jeśli chodzi o zawieszenie, ale na amorki nie chce wydać więcej niż 800-1000zł tak, że zostanę przy serii w wersji gazowej.
Pozdrawiam