Amortyzator - problem z wyborem

Moderator: Moderatorzy

pablomoc

Amortyzator - problem z wyborem

Post autor: pablomoc »

Witam, szukałem podobnego tematu ale sie nie doszukałem, może kiepsko szukam ale potrzebuje pomocy bo sie za bardzo na tym nie znam.

Chodzi mi o wybór amortyzatorów na przód do mojego escorta. Jakie polacacie z kategorii "tanie a dobre"? Jak by sie sprawdzały najtańsze ? nie mam za bardzo kasy żeby zakładać jakieś dobre bo dopiero kupiłem autko a trzeba je przerejestrować, ubezpieczyć i przegląd zrobić. Pomocy.

Czy takie będą dobre ? : http://www.allegro.pl/item308680731_amo ... _olej.html
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Gdybym musiał kupić - to bym zamówił.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
deathrider_85

Post autor: deathrider_85 »

Ja też będę zmieniał, ale pewnie na jakiegoś Bilsteina (szczególnie, że prawdopodobnie będę ja miał dość tanio :smile:). Ja mam w zasadzie z tyłu do wymiany tylko, ale jak już zmieniać, to wszystkie 4. Jeśli chcesz na szybko coś kupić, to może używek poszukaj? Od kogoś z rozbitka za grosze kupisz, a później zainwestujesz w coś lepszego. Sprzedał bym Ci moje przednie (tyle, że nie wiem, czy w Xr3i nie są inne), ale jeszcze nie mam na 4 nowe amorki :???:.
Pozdrawiam
Ps. Jesteś pewien, że auto na obecnych amorkach nie przejdzie przeglądu?
Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

ja bym nie kupował tych amorów polecił bym Ci bardziej już coś takiego
http://www.allegro.pl/item312443520_amo ... tanio.html
Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 341
Rejestracja: 03 lis 2007, 20:08
Lokalizacja: Żory

Post autor: Przemo »

@pablomoc jedz na tych amorkach na przeglad, jakby co to sie dogadasz, a jak nazbierasz to kupisz sobie te lepsze..

@deathrider_85 to w mkV sa te same amory co w mkVII, mi sie wydaje ze sa inne od 95r

@lordpablo ale tu chodzi o kase a te co podales to o 72zl drozsze
Awatar użytkownika
lordpablo
Posty: 3055
Rejestracja: 17 lut 2007, 14:50
Lokalizacja: Siennica

Post autor: lordpablo »

ale coś za coś kasa za jakość
deathrider_85

Post autor: deathrider_85 »

Przemo pisze: @deathrider_85 to w mkV sa te same amory co w mkVII, mi sie wydaje ze sa inne od 95r
Mi chodzi o to, że w Xr3i są chyba inne amorki pod względem twardości, albo krótkości skoku, ale nie jestem pewien.
emceha

Post autor: emceha »

deathrider_85, w twojej wersji nie było jakiś specjalnych amorów. W mojej i w RS-ie są delikatnie twardsze. Możesz brać co leci do mk5 albo kupić czerwone Kayaby ;) Dobry amor.

Sory teraz doczytałem że to nie ty chcesz kupić :oops:
deathrider_85

Post autor: deathrider_85 »

emceha pisze:deathrider_85, w twojej wersji nie było jakiś specjalnych amorów. W mojej i w RS-ie są delikatnie twardsze. Możesz brać co leci do mk5 albo kupić czerwone Kayaby ;) Dobry amor.

Sory teraz doczytałem że to nie ty chcesz kupić :oops:
Ja też chce kupić, ale w kwietniu :).
Ja mam Xr3i tak, że mam też lekko twardsze amorki przecież?
emceha

Post autor: emceha »

hmmmm powiem tak - XR3i były 2 wersje: 105 i 130 koni. Zauważ że twoja wersja ma standardowe tarcze z przodu i bębny z tyłu więc niczym sie nie różni od np 1.6 :???: uwierz że amory masz te same co reszta. Jak byś chciał coś twardszego to polecam te KYB. Mam obecnie 4 sztuki założone i są spoko. Nie ma taczki a na zakrętach jest sztywniejszy. Z tym że ja mam to założone ze springami weiteca które już robią taczkę z auta. Ze standardowymi pewnie komfort byłby lepszy. Jak chcesz sie pobawić autem to kup żółte KONI ze sprężynami Vogtlanda z tym że to juz będzie niżej leżeć niż seria ;)
deathrider_85

Post autor: deathrider_85 »

emceha pisze:hmmmm powiem tak - XR3i były 2 wersje: 105 i 130 koni. Zauważ że twoja wersja ma standardowe tarcze z przodu i bębny z tyłu więc niczym sie nie różni od np 1.6 :???: uwierz że amory masz te same co reszta. Jak byś chciał coś twardszego to polecam te KYB. Mam obecnie 4 sztuki założone i są spoko. Nie ma taczki a na zakrętach jest sztywniejszy. Z tym że ja mam to założone ze springami weiteca które już robią taczkę z auta. Ze standardowymi pewnie komfort byłby lepszy. Jak chcesz sie pobawić autem to kup żółte KONI ze sprężynami Vogtlanda z tym że to juz będzie niżej leżeć niż seria ;)
Masz rację mam standardowe tarcze z przodu :-| (inna sprawa, że zmienione na nacinane :)). Co do amortyzatorów, to 1.6, xr3i i rs'y biorąc pod uwagę katalogi mają te same amortyzatory :).
Sam chciałbym coś trochę twardszego niż seria, jeśli chodzi o zawieszenie, ale na amorki nie chce wydać więcej niż 800-1000zł tak, że zostanę przy serii w wersji gazowej.
Pozdrawiam
emceha

Post autor: emceha »

deathrider_85, szukaj czerwonych KYB bo naprawdę dają radę ;) Jest na alledrogo kpl BILSTEIN-ów ze sprężynami, zółtych za niecałe 800 zeta(używki ale niewiele jeżdżone). Ja bym to łyknął :P
deathrider_85

Post autor: deathrider_85 »

emceha pisze:deathrider_85, szukaj czerwonych KYB bo naprawdę dają radę ;) Jest na alledrogo kpl BILSTEIN-ów ze sprężynami, zółtych za niecałe 800 zeta(używki ale niewiele jeżdżone). Ja bym to łyknął :P
Ja o tym myślę. Zobaczymy czy będę miał kasę. Boję się, że koleś tego używał w Kjs'ach.
ODPOWIEDZ