Wymiana Błotnika w tym celu używamy wiertarki z wiertłem do metalu sposób najlepszy żeby nity roziercic oczywiście ja niemialem wiertarki wiec użyłem młotka i płaskiego śrubokręta wybijałem to i podważałem potem scielem nity
Najlepiej jest odkręcić nadkole są tam 5 czy 6 śrub
Wyciągamy nadkole zakrzywiamy błotnik tak żeby nieporysowac karoserii tzn. drzwi
Widzimy tam wtedy 2 śrub [o rozmiarze 10] zanim je odkręcimy musimy je wyczyścić od kitu który na nich jest
Wyczyścimy te miejsca po śrubach zamalujemy czymś żeby nierdzewialo
Przykładamy nowy błotnik przykręcamy kitujemy śruby i nawiercamy miejsca na nowe śruby ale zanim nawiercisz ustaw se błotnik
UWAGA niezapomnac o kablu do migacza jak już błotnik zakładasz
Wymiana Błotnika mk7
Moderator: Moderatorzy
Wymiana Błotnika mk7
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------
- Yagr
- Posty: 14522
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Prawda że proste
Jedna uwaga, rozumiem że nie miałeś wiertarki i to cię tłumaczy... trochę, ale dla ewentualnych naśladowców: Używając wiertarki oszczędzamy sobie potem procedury prostowania tej listwy ze zgrzewami kolejna sprawa to posmarowanie powierzchni przylegania nowego błotnika jakąs pastą głuszącą lub masą poliuretanową (polecam Boll) - zabezpieczy dodatkowo tą powierzchnię przed rdzą i oszczędzi nam ewentualnych zgrzytów a dodatkowo pomoże ładnie ustawic błotnik przed skręceniem
Jedna uwaga, rozumiem że nie miałeś wiertarki i to cię tłumaczy... trochę, ale dla ewentualnych naśladowców: Używając wiertarki oszczędzamy sobie potem procedury prostowania tej listwy ze zgrzewami kolejna sprawa to posmarowanie powierzchni przylegania nowego błotnika jakąs pastą głuszącą lub masą poliuretanową (polecam Boll) - zabezpieczy dodatkowo tą powierzchnię przed rdzą i oszczędzi nam ewentualnych zgrzytów a dodatkowo pomoże ładnie ustawic błotnik przed skręceniem
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
dzięki zmarzłem jak cosORION pisze:ale ogólnie to spoko opis , i co jak co ale kolega lostlast, niezły twardziel żeby takie operacje zimą pod gołym niebem robić
Yagr
co do co pisales do-reszty ze ta pasta to tez zastosuje trzeba drgania wygluszyc bo przy wysokich predkosciach moze przyjść małe drgania i dziwny dzwiek jeszcze niemialemtego dzwieku ale moze się zdarzyć jak nie jest to zrobione co mówisz
ale niekrzywila się ta listwa powiem ci ze szlo jak pomaśle ten błotnik odczepić myslalem ze będzie gorzej ale wybijałem ten błotnik moze 20min i następne 20 zakladalem go
w razie pytań pisać podam szczegóły
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------
--Ford to rzecz najlepsza co morze cie spodkac--
-------------------------------------------------------------