Zamek klapy bagażnika z RS

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
KuRowSKi
Posty: 582
Rejestracja: 13 lut 2007, 08:16
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: KuRowSKi »

ORION pisze:
KuRowSKi pisze:Nie ma go do czego przykręcić. I nie ma go jak zaczepić żeby ciągnąć,
W obu moich fordach siłownik (nieoryginalny) jest na pasie tylnym i wszystko się da , trzeba tylko pokombinować , a otwieranie z pilota jest bardzo praktyczne.
Ja nie chciałem robić rzeżby, bo staram się wszysko dokładać jeżeli to możliwe jak oryginał, zależy od właściciela :mrgreen:
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
ppposp

Post autor: ppposp »

Mnie też zależy na oryginale.
Awatar użytkownika
orion
Posty: 3764
Rejestracja: 13 sty 2006, 09:58
Lokalizacja: mazowieckie

Post autor: orion »

KuRowSKi pisze:Ja nie chciałem robić rzeżby, bo staram się wszysko dokładać jeżeli to możliwe jak oryginał, zależy od właściciela :mrgreen:
A ja nie chciałem podnosić wagi i tak ciężkiej klapy poza tym nie miałem oryginalnego siłownika :-|
ORION i RS2000 dały mi mnóstwo radości, niestety nie miałem już do nich cierpliwości...
ppposp

Post autor: ppposp »

Udało mi się wyszarpać na szrocie siłownik. Wystarczyło wziąć siłownik wraz z tym prętem metalowym zakończonym nibieskim platikiem.
Wszystko pasuje idealnie, tzn siłownik wkręca się w fabrycznie wywiercone dziury a pręt zahacza się o blaszkę z taką długą dziurką.

Powiedzcie mi czy ten siłownik ma jakiś swój przekaźnik w skrzynce bezpieczników?
Awatar użytkownika
KuRowSKi
Posty: 582
Rejestracja: 13 lut 2007, 08:16
Lokalizacja: Świętochłowice
Kontakt:

Post autor: KuRowSKi »

Nie ma przekażnika, siłownik występował tylko w escortach które miały fabryczny alarm i z centralki alarmu było podane zasilanie (przycisk podawał masę do centralki, a ona wysyłała +12V na siłownik.. Masa jest przykręcona w klapie, a na przycisk podaj zasilanie +12V z elektrycznych szyb, jest najbliżej i pociągnąć jeden przewód do klapy, samo przeciągnięcie przewodu przez klapę to sztuka jak cholera ja się męczyłem przez pół godziny.
www.VolvoTech.pl ---Elektromechanik---
ppposp

Post autor: ppposp »

Mnie też zajęło to gdzieś 30 minut, pomogła mi miara zwijana, wepchałem ją w blachę, do niej miałem przylepiony kabel. Ja musiałem założyć przekaźnik ponieważ impuls wychodzący z centrali zamka na dodatkowy kanał (w tym wypadku klapa bagażnika) ma max 200mA.
ODPOWIEDZ