Dławi, muli chyba już koniec ;/
Moderator: Moderatorzy
Dławi, muli chyba już koniec ;/
Witam wszystkich.
Byłem zarejestrowany jako Bazyss ale coś się chyba pokopało albo mi konto wywaliło bo nie mogę się zalogować ;/ i dlatego założyłem bardzo podobne
Auto chodziło bardzo dobrze na PB i LPG aż pewnego zaczęły się problemy z odpalaniem po nocy i problemy z ruszenie. Autko zaraz po odpaleniu i dodaniu gazu się dławiło a o ruszeniu nie było mowy, obroty spadały do jakiś 500/obr. Jeżeli zostawiło się je na wolnych obrotach tak do złapania temp. czyli jakieś 5-10min problem znikał przestawało się dławić ale przy wciskaniu pedału gazu do podłogi jak by traciło moc i zaczynało wolniej przyspieszać.
Poczytałem, wmontowałem przepływomierz przeczyściłem, kable na noc z aku zdiołem i problem rozwiązany. Paliło bez żadnego problemu z przyspieszaniem też problemów nie było. Aż tu przed wczoraj problem powrócił ;/ w troszkę odmienionej formie. Autko nie che odpalić jak odpali pochodzi chwilke może 15sek na wolnych i spadają obroty, drugie odpalenie to samo za trzecim już normalnie pracuje ale na zimnym dławi się. Powtórzyłem więc czynności z czyszczeniem dokładnym przepływomierza, kable tylko na godzinę były odłączone od aku. Poskładałem wszystko odpalił od pierwszego adaptacja do zagrzania silnika, profilaktycznie zrobiłem 4km sobie dla sprawdzenia wszystko w porządku. Dzisiaj rano to samo odpalić nie chce za diabła jak odpalił to to samo co wcześniej obr. spadaja gaśnie jak załapie to musi się zagrzać bo go muli. Ale myślę sobie może komp nie zaadoptował wszystkiego poprawnie, trasa 150km na PB chodził i przyspieszał bez zmulania idealnie. Myśle sobie problem rozwiązany komp sobie wszystko ustawi Wruciłem do domku mineło może ze 3-4 godzinki wsiadam do auta odpalam dodaje gazu a tu muł obroty spadły ruszyć się nie da bo jak wcześnie zmula się.
Ręce mi opadły ;/ dodam tylko iż kable, świece przebieg 13tys. filtr paliwa przebieg jakies 5-7tys. filtr powietrza 3-4tys przebiegu.
Ratujcie bo nie wiem gdzie szukać przyczyny.
Byłem zarejestrowany jako Bazyss ale coś się chyba pokopało albo mi konto wywaliło bo nie mogę się zalogować ;/ i dlatego założyłem bardzo podobne
Auto chodziło bardzo dobrze na PB i LPG aż pewnego zaczęły się problemy z odpalaniem po nocy i problemy z ruszenie. Autko zaraz po odpaleniu i dodaniu gazu się dławiło a o ruszeniu nie było mowy, obroty spadały do jakiś 500/obr. Jeżeli zostawiło się je na wolnych obrotach tak do złapania temp. czyli jakieś 5-10min problem znikał przestawało się dławić ale przy wciskaniu pedału gazu do podłogi jak by traciło moc i zaczynało wolniej przyspieszać.
Poczytałem, wmontowałem przepływomierz przeczyściłem, kable na noc z aku zdiołem i problem rozwiązany. Paliło bez żadnego problemu z przyspieszaniem też problemów nie było. Aż tu przed wczoraj problem powrócił ;/ w troszkę odmienionej formie. Autko nie che odpalić jak odpali pochodzi chwilke może 15sek na wolnych i spadają obroty, drugie odpalenie to samo za trzecim już normalnie pracuje ale na zimnym dławi się. Powtórzyłem więc czynności z czyszczeniem dokładnym przepływomierza, kable tylko na godzinę były odłączone od aku. Poskładałem wszystko odpalił od pierwszego adaptacja do zagrzania silnika, profilaktycznie zrobiłem 4km sobie dla sprawdzenia wszystko w porządku. Dzisiaj rano to samo odpalić nie chce za diabła jak odpalił to to samo co wcześniej obr. spadaja gaśnie jak załapie to musi się zagrzać bo go muli. Ale myślę sobie może komp nie zaadoptował wszystkiego poprawnie, trasa 150km na PB chodził i przyspieszał bez zmulania idealnie. Myśle sobie problem rozwiązany komp sobie wszystko ustawi Wruciłem do domku mineło może ze 3-4 godzinki wsiadam do auta odpalam dodaje gazu a tu muł obroty spadły ruszyć się nie da bo jak wcześnie zmula się.
Ręce mi opadły ;/ dodam tylko iż kable, świece przebieg 13tys. filtr paliwa przebieg jakies 5-7tys. filtr powietrza 3-4tys przebiegu.
Ratujcie bo nie wiem gdzie szukać przyczyny.
- Yagr
- Posty: 14522
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Bazyss., nic się nie pokopało. Nadal jesteś pod tym nickiem zarejestrowany. Zmieniła się metoda logowania. Wchodząc na strone główną http://fordescort.pl/forum/index.php wyskakuuje ci u góry pasek po którego kliknięciu możesz się zalogować z poprzedniego nicka i hasła. Jak zadziała to daj znać adminowi to wywali zbędne konto.
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
-
- Posty: 3397
- Rejestracja: 23 sie 2009, 10:31
- Lokalizacja: Głowno
a ja dodam jeszcze że jak się zalogujesz na tamto konto w sposób podany przez Yagra ustaw sobie w profilu nazwę (login) jakiej będziesz używał do logowania- dowolna byle różniła się od nicka na forum i wtedy bedziesz się już mógł logować "normalnie" przy czym my na forum będziemy Cię widzieć tak jak dotychczas
Post wyraża opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie. Autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów bez podawania przyczyny.
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
Kiedy znajdziemy się na zakręcie.. redukcja, but i odcięcie
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
moze byc problem z podtrzymaniem pamieci ECU, chociazby z powodu braku tych dodatkowych kabelkow masowych przy akumulatorze, albo bezpiecznik trzasniety albo zdychajaca skrzynka bezpieczniow skoro twierdzisz, ze za kazdym razem autoadaptacja pomaga i dpoiero pogarsza sie po dluzszym postoju bez zasilania
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
konto przywrócone
przejrzę sobie jutro bezpieczniki w skrzynce dla pewności i się okaże czy coś z nimi nie tak. A jutro rano po nocce się okaże jak odpali. Jak nie zagada to trzeba będzie coś zaradzić bo tak przecież być nie może ;/
O jakich dodatkowych kabelkach przy aku. mówisz??
[ Dodano: Sro 23 Mar, 2011 ]
nie rozumiem Cię? "Po dłuższym postoju bez zasilania" - miałeś na myśli odłączony akumulator??
[ Dodano: Sro 23 Mar, 2011 ]
dotarł do mnie przepływomierz z escorta też 1.6 jutro jak nie zagada z rana na obecnym czyszczę nowy nabytek i sprawdzam czy coś pomorze.
[ Dodano: Czw 24 Mar, 2011 ]
Odpalił bez najmniejszych problemów. Przy dodawaniu ostro gazu nie dławi się (na zimnym) jestem pozytywnie zaskoczony.
Zobaczymy co będzie dalej dzisiejszego dnia oraz, jutro pojutrze.
Mam jeszcze do was pytanie. Zostawić przepływomierz ten co mam teraz czyli:
92FB-12B579-BA
czy założyć ten wyciągnięty z mk7 96r.
92FB-12B579-AA
przejrzę sobie jutro bezpieczniki w skrzynce dla pewności i się okaże czy coś z nimi nie tak. A jutro rano po nocce się okaże jak odpali. Jak nie zagada to trzeba będzie coś zaradzić bo tak przecież być nie może ;/
O jakich dodatkowych kabelkach przy aku. mówisz??
[ Dodano: Sro 23 Mar, 2011 ]
nie rozumiem Cię? "Po dłuższym postoju bez zasilania" - miałeś na myśli odłączony akumulator??
[ Dodano: Sro 23 Mar, 2011 ]
dotarł do mnie przepływomierz z escorta też 1.6 jutro jak nie zagada z rana na obecnym czyszczę nowy nabytek i sprawdzam czy coś pomorze.
[ Dodano: Czw 24 Mar, 2011 ]
Odpalił bez najmniejszych problemów. Przy dodawaniu ostro gazu nie dławi się (na zimnym) jestem pozytywnie zaskoczony.
Zobaczymy co będzie dalej dzisiejszego dnia oraz, jutro pojutrze.
Mam jeszcze do was pytanie. Zostawić przepływomierz ten co mam teraz czyli:
92FB-12B579-BA
czy założyć ten wyciągnięty z mk7 96r.
92FB-12B579-AA
- Yagr
- Posty: 14522
- Rejestracja: 23 lip 2006, 00:12
- Lokalizacja: Kraków
- Pojemność: 1598
- Rocznik: 2007
- Generacja: MK2
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
to jedno i to samo.Bazyss pisze:Mam jeszcze do was pytanie. Zostawić przepływomierz ten co mam teraz czyli:
92FB-12B579-BA
czy założyć ten wyciągnięty z mk7 96r.
92FB-12B579-AA
Polak potrafi!!
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
ale mu się nie chce...
a jak mu się zechce...
to potrafi
spieprzyć!
P I W O L E C Z Y !
"wszystko co ma cycki lub koła będzie sprawiało problemy"
- WieSiu
- Posty: 23292
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
sprawdź czy nie jest znów brudna,bo może się tak dziać jeśli do obudowy filtra powietrza dostaje się olej przez odme.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- WieSiu
- Posty: 23292
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
te resety malo co pomagaja.... bo predzej czy pozniej i tak problem powroci. A jak wymienisz uszkodozny element na sprawny to bez resetu sie obedzie,bo auto od razu bedzie poprawnie pracowac. Przynajmniej narazie tak wynika z moich i nie tylko moich obserwacji. Takze musisz szukac dalejBazyss pisze:Podpiąłem drugą przepływkę tylko bez resetu kompa i dalej tak samo.
dziwne jest to ze przez miesiac chodzil dobrze. A nie widze w tym temacie slowa o tym jak auto zachowuje sie na gazie i jaki to jest gaz ?
Jak ECU nie ma zasilania pamieci,to pamiec w fordzie resetuje sie juz na pewno po minucie postoju (testowalem,bo mialem kiedys uszkodzony bezpiecznik po zwarciu spowodowanym przez srube ktora wkrecili gaziarze).cidzej pisze:dpoiero pogarsza sie po dluzszym postoju bez zasilania
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Na Gazie chodzi idealnie, zero objawów zamulania podczas przyspieszania czy kłopotów ze zbyt niskimi obrotami.
Dziś po odpaleniu jak by problem troszeczkę ustąpił.
Dziwne jest to iż dzieje się to tylko na zimnym silniku
Co jeszcze zaobserwowałem podczas zmiany biegów przy szarpie, na Gazie takich objawów nie ma. Mówię cały czas o zimnym silniku czyli jak wskazówka nie przekroczy białego kwadracika.
Dziś po odpaleniu jak by problem troszeczkę ustąpił.
Dziwne jest to iż dzieje się to tylko na zimnym silniku
Co jeszcze zaobserwowałem podczas zmiany biegów przy szarpie, na Gazie takich objawów nie ma. Mówię cały czas o zimnym silniku czyli jak wskazówka nie przekroczy białego kwadracika.
- WieSiu
- Posty: 23292
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
to pozostaje Ci sprawdzenie elektryki,czyli wszystkich czujników,podcisnien,jeziwna,ciśnienia paliwa,bo może regulator jest uszkodzony no i to powinno wystarczyć do diagnozy. To że jak ciepły zaczyna dobrze działać oznacza pewnie tylko tyle że pracuje już korzystając z sondy lambda i jakoś to pozwala mu poprawnie pracować. Gdy sondy są zimne i silnik też to komp pracuje na danych w nim z góry zaprogramowanych i jeśli coś jest poza norma (np z ciśnieniem paliwa) to o tym komp niestety nie wie i stąd mogą być problemy z mieszanka.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982