Walka z krokowcem ;]
Moderator: Moderatorzy
A ja zamiast tworzyć nowy temat to się podpinam.
Mianowicie u mnie wolne obroty po prostu nie istnieją. Nie ma biegu jałowego, od razu silnik gaśnie jeśli nie przytrzymam go na pedale gazu.
Efekt dzisiejszy nie powstał od razu, najpierw obroty nie chciały spadać poniżej 2000obr, a jak wracałem z Pęczniewa, gdzie ktoś mi odpiął przepływomierz, a ja tego nie wyczaiłem - zaczęły się kłopoty w drugą stronę i zaczął po prostu gasnąć co jakiś czas, coraz częściej i częściej. Dziś juz po prostu jest masakra.
Damiano-Gdynia wymienił mi krokowca - NIC nie pomogło, bez jakichkolwiek pozytywnych objawów.
Rozmawiałem z Jamszołem - przepływka?
Mianowicie u mnie wolne obroty po prostu nie istnieją. Nie ma biegu jałowego, od razu silnik gaśnie jeśli nie przytrzymam go na pedale gazu.
Efekt dzisiejszy nie powstał od razu, najpierw obroty nie chciały spadać poniżej 2000obr, a jak wracałem z Pęczniewa, gdzie ktoś mi odpiął przepływomierz, a ja tego nie wyczaiłem - zaczęły się kłopoty w drugą stronę i zaczął po prostu gasnąć co jakiś czas, coraz częściej i częściej. Dziś juz po prostu jest masakra.
Damiano-Gdynia wymienił mi krokowca - NIC nie pomogło, bez jakichkolwiek pozytywnych objawów.
Rozmawiałem z Jamszołem - przepływka?
Mogę Ci przesłać samą elektronikę z przepływki,(czyli tą czarną kostkę przykręcaną do obudowy), bo przecież sama obudowa się nie mogła popsuć . Pochodzi od 2.0, co prawda nie jezdzilem na niej ale podłączałem i silnik na pewno nie gasł. Jak coś to pokryjesz tylko koszty wysyłki. A czyściliście tą przepływkę ??
Nie ma problemu moge wyslac chocby jutro, mozesz tez wyczyscic swoją i zobaczyc czy cos da. Tu masz zdjęcia, musisz wyczyscic te 2 druciki. Do odkręcenia potrzeba torxa z dziurką w środku, do dostania w castoramie np.
KLIK DO FOTO - swoją drogą dobry gość z 1.6 wydusił 144km i 240nm , modyfikacją wałków i przepływki
KLIK DO FOTO - swoją drogą dobry gość z 1.6 wydusił 144km i 240nm , modyfikacją wałków i przepływki
Czyściłeś przepływke? Tam w środku są 2 druciki, najczęściej ten głębiej od strony filtra patrząc robi się czarny - warto wziąć pędzelek z benzyną ekstrakcyjna i przeczyścić druciki.
Krokowy podmieniłeś na zamiennik czy inny oryginał?
Opisz trochę więcej jak się zachowuje auto, w sensie czy można jeździć ale przygasa jak się wysprzęgla czy może kaplica totalna. Jakby co zapraszam na diagnostyke Wyczaimy co go boli.
Krokowy podmieniłeś na zamiennik czy inny oryginał?
Opisz trochę więcej jak się zachowuje auto, w sensie czy można jeździć ale przygasa jak się wysprzęgla czy może kaplica totalna. Jakby co zapraszam na diagnostyke Wyczaimy co go boli.
Mondeo MK3 2.2 TDCI
Focus C-Max 2.0 TDCI
Fiesta MK3 XR2i ITB
Focus C-Max 2.0 TDCI
Fiesta MK3 XR2i ITB