Gdzie jest ta śruba Mikosz bo nie mogę skojarzyć ?
U mnie nigdy nie było jakichś problemów ze sprzęgłem oprócz wymiany samego sprzęgła i kiedyś właśnie wymiany tej łapy sprzęgła więc dziwne co tu czytam
Witam Panowie i mam pytanie. Dzisiaj i mnie dopadło sprzęgło a właściwie żonę. Jadąc do pracy pedał wpadł w podłogę i tam pozostał. Samochód zostawiła na poboczu i pojechałą dalej autobusem. Ja po dojechaniu na miejsce awarii stwierdziłem że pękła linka sprzęgła przy samej łapie skrzyni biegów ( urwał się grzybek zaczepiający za łapę ). Wewnątrz pod pedałem sprzęgła na dywaniku nic nie leżało - chodzi o samoregulator w częściach. Moje pytanie teraz czy wymieniać samą linkę czy razem z samoregulatorem? Dodam że nie wiem jak on wygląda bo było już ciemno jak to się stało. Czekam na odpowiedź.
Jak ostatnio w esim pedał wpadł to mechasa miałem ze 100 metrów (na szczęście) i on odpalał tak że auto jechało na biegu i jakoś toczyło do warsztatu
Łapa kosztowała jakieś koło 200 zł. Samoregulator cos 30 zł. Więc koszty nie duże...
robertford, zalukaj pod pedał - nie wiem jak jest przy 1,3 u mnie nie było
U mnie w 1,6 była śruba regulacyjna
Mati w RS-sie miał samoregulator
Jak to wygląda - http://fordescort.pl/forum/viewtopic.php?t=5243