dzienne ledy przez przekaźnik
Moderator: Moderatorzy
dzienne ledy przez przekaźnik
Podłaczyłem dzienne światła przez przekaźnik,zasilanie wyciągłem z tego wyjścia altka-napięcie na tym wyjściu to ok 7,6 V.
Kwestia polega na tym,czy tak może być.
Chodzi oto,aby światła dzienne zapalały się po odpaleniu silnika,ogólnie to działa,pytanie:czy to połączenie nie sprawi żadnych niepożądanych skutków ubocznych?
Kwestia polega na tym,czy tak może być.
Chodzi oto,aby światła dzienne zapalały się po odpaleniu silnika,ogólnie to działa,pytanie:czy to połączenie nie sprawi żadnych niepożądanych skutków ubocznych?
PRAWDZIWY FACET JEŹDZI DIESLEM,A BENZYNA I GAZ...DLA PANIENEK
- WieSiu
- Posty: 23291
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Wg mnie to nie jest dobry pomysł , nie mogłeś kupić takich światel co same wykrywaja ładowanie i same się włączają? Wtedy tylko podpinasz pod akumulator.
Choć może lepiej niech się wypowie ktoś kto na pewno wie czy to czemuś szkodzi.
W Twoim aucie są na pewno zasilania co pojawiają się po zapaleniu silnika, ale one raczej są w skrzynce bezpiecznikow.
Choć może lepiej niech się wypowie ktoś kto na pewno wie czy to czemuś szkodzi.
W Twoim aucie są na pewno zasilania co pojawiają się po zapaleniu silnika, ale one raczej są w skrzynce bezpiecznikow.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- Jamszoł
- Posty: 22180
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
tak mu napisałem na SB
Na bank - napięcie 7,6V spowoduje zlepienie styków w przekaźniku bo cewka nie ma siły dobrze przyciągnąć styków do siebie
Już lepiej podłączyć pod bezpiecznik co dostaje napięcie za stacyjką
Ledy nie biorą takiego prunda co by wpływało znacząco na uruchomienie silnika
Dokupić takie ustrojstwo i będzie spokój
Katowice - http://allegro.pl/automatyczny-wlacznik ... 56263.html
Albo tańszy - ale z wysyłką - http://allegro.pl/polski-automatyczny-w ... 57220.html
Na bank - napięcie 7,6V spowoduje zlepienie styków w przekaźniku bo cewka nie ma siły dobrze przyciągnąć styków do siebie
Już lepiej podłączyć pod bezpiecznik co dostaje napięcie za stacyjką
Ledy nie biorą takiego prunda co by wpływało znacząco na uruchomienie silnika
Dokupić takie ustrojstwo i będzie spokój
Katowice - http://allegro.pl/automatyczny-wlacznik ... 56263.html
Albo tańszy - ale z wysyłką - http://allegro.pl/polski-automatyczny-w ... 57220.html
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
- WieSiu
- Posty: 23291
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
Takie coś jest w standardzie razem z lepszymi ledami.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- WieSiu
- Posty: 23291
- Rejestracja: 28 mar 2004, 17:41
- Lokalizacja: Wrocław
- Pojemność: 1600
- Rocznik: 1985
- Generacja: MK3
- Nadwozie: Sedan
- Kontakt:
No ale jak z automatem to powinny się same włączyć jak wykryja ładowanie akumulatora.
Ford Thuderbird 4.6 1996
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
Escort 2.0 150KM LPG Cabrio 1991
Suzuki Vitara 1998 2.0 V6
Kymco Super 9 LC 2011
x Orion 1.6 79KM 1985 Automat, Lancia Phedra 3.0 204KM 2004, Windstar 3.0 148KM LPG 1997, Escort 1.8TD 90KM Van 1997, Scorpio 2.9 24v 207KM Sedan 1995, Fiesta 1.3 60KM 5D 1996, Escort 1.6 105KM 3D 1996, Escort 1.8 TD 70KM Van 1999, Puma 1.7 125KM 1998, Escort 1.8 TD 90KM Kombi Ghia 1996, Escort 1.3 60KM LPG 5D 1994/1995, Skoda 105 1984 a potem 1982
- cidzej
- Posty: 11736
- Rejestracja: 11 sie 2006, 15:15
- Lokalizacja: WE/WI/WW/WSC
- Pojemność: 1400
- Rocznik: 1996
- Generacja: MK7
- Nadwozie: Cabrio
Jak w fordowskim dieslu podepniesz swiatla zeby sie zapalaly dopiero po odpaleniu to do wiosny bedziesz czekal az sie zalacza wczesniej nie odpali
A tak juz bardziej powaznie - swiatla powinny sie zapalac zgodnie z wytycznymi w przepisach a nie tak jak ty chcesz
A tak juz bardziej powaznie - swiatla powinny sie zapalac zgodnie z wytycznymi w przepisach a nie tak jak ty chcesz
Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć konserwą
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
Ford C-max mk2 FL
Ford Focus II FL 5D SW DV6ATED4
Ford Focus II 5d HB DV6ATED4
Ford Escort mk7 Cabrio F4
Honda Lead AF20
x Ford Focus mk III; Laguna phI K560 F3P678; Ford Escort mk5 F6J; Peugeot SV GEO; Proton 415
- harnasiowy
- Posty: 954
- Rejestracja: 30 wrz 2013, 14:07
- Lokalizacja: Zielona Góra
- Kontakt:
Ale w czym problem żeby lampy świeciły powyżej 13V? aku w spoczynku ma jakieś 12,6 toć to prosty układ elektroniczny.. który jest przerostem formy nad treścią bo jak ledy nawet mocne niech pobierają ten 1A (czy 2Amax przy CRED) to co to jest w porównaiu do prądu rozrusznika?
Regeneracja Przewodów Wspomagania, klimy itp.
Pneumatyka i Hydraulika
Pneumatyka i Hydraulika
Zależy jaki przekaźnik przy jakim prądzie płynącym przez styki...Jamszoł pisze:napięcie 7,6V spowoduje zlepienie styków w przekaźniku
Typowy samochodowy będzie żył długo i szczęśliwie z takimi ledami przy takim napięciu zasilającym cewkę.
Tak swoją drogą dziwny ten alternator, to na pewno oryginał z 1.8TD w mondeo mk2? Tak z ciekawości bardziej pytam, bo rozbierałem i składałem tylko jedno mondeo, i tam był zupełnie inny alternator - z wtyczką trójpinową + kabel idący do akumulatora + dodatkowy kabel wpinany w alternator.
W tej trójpinowej wtyczce byłby kabel którego szukasz - czyli wyjście na kontrolkę ładowania na desce rozdzielczej.
Być może to jest właśnie to wyjście do którego Ty się podpiąłeś, ale 7.6V na tym wyjściu to stanowczo za mało, powinno być tam coś w okolicach 13V w trakcie pracy silnika.
"Diesel jak każdy, musi puścić porządnego bąka żeby się cieszyć zdrowiem. "