Ile palą Wasze ESKI??
Moderator: Moderatorzy
Ja mam 1.6 16V Zeteca i spalał 8l w meście a na trasie 5,5 do 6l jakl miałem wszystkie czujniki sprawne to jest przepływomierz powietrza i sonde lambde natomiast gdy padła sonda to już wskoczył na 10l gdy zaczoł nawalać przepływomierz to daje taką dawke że benzynka 10l w baku starcza na jakieś 60 km. Jak się coś dzieje ze spalaniem to pewnie jeden z tych czujników szwankuje. Pozdrówka 

Mi się udało zejść ze spalaniem w mieście (Wrocławiu) do 7l (TD), tylko obrotomierz bardzo rzadko przekraczał 2500. Jak mu się depnie, to...
Zauważyłem też że spalanie zależy też od paliwa - na Verwie pali mi troche więcej, ale też jest mocniejszy. Jak leje na Auchan (do 40gr taniej) to pali mniej, ale też i kucyków ma mniej. Na Bio (czyli tym z rzepaku) jest najsłabszy i też najwięcej mi palił - ok 6,5-7 na trasie.
Zauważyłem też że spalanie zależy też od paliwa - na Verwie pali mi troche więcej, ale też jest mocniejszy. Jak leje na Auchan (do 40gr taniej) to pali mniej, ale też i kucyków ma mniej. Na Bio (czyli tym z rzepaku) jest najsłabszy i też najwięcej mi palił - ok 6,5-7 na trasie.
Vieczur da się zejść do 8 litrów w mieście tylko trzeba trzymać testosteron w ryzachVieczur pisze:8 litrow w miescie ??? cos troche malo.... te 1.6 zawsze duzo palily... moj bral minimum 9 do 11 ... a wszystko mialem ok.. no chyba ze bardzo oszczednie jezdzisz..

mil palil w miescie 8l trasy nei sprawdzalem ale od jakiegos czasu wlewam mu 12l do baku i robie 60 km
| i wcale mu nie deptam ... co moze byc przyczyna bo nie czaje skad taka nagla zmiana
aha mozecie mi jeszcze powiedziec czemu po wylaczeni zaplonu essi pokazuje mi ilosc bezyny w baku
nie powinno byc tak ze po wylaczeniu zaplonu wskaznik opada na dol identycznie ze wskaznikiem temperatury i podnosza sie po wlaczeniu zapolonu ? :O



aha mozecie mi jeszcze powiedziec czemu po wylaczeni zaplonu essi pokazuje mi ilosc bezyny w baku nie powinno byc tak ze po wylaczeniu zaplonu wskaznik opada na dol identycznie ze wskaznikiem temperatury i podnosza sie po wlaczeniu zapolonu ? :O
_________________
To jest właśnie w escortach przepiekne

- Jamszoł
- Posty: 22192
- Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
- Lokalizacja: Kalisz
- Pojemność: 2300
- Rocznik: 2008
- Generacja: MK4
- Nadwozie: Kombi
- Kontakt:
Yanek ma rację o dużo za dużo.Ja na trase zatankowałem Shell V-power wóz dostał skrzydeł a co do ciężkości prawej nogi to powiem tak .Jak ktoś pojeździ 25 lat Fiatem 125p to się nauczy oszczędnie jeździć.
Nie zgodze się z tym - jeśli paliwo jest leprze to automatycznie żeby jechać np 100 km/h wciśniemy mniej gazu niż na dup...m paliwie a więc spalimy mniej paliwa.A silnik przy leprzym paliwie jest mocniejszy.GonzoG pisze:Zauważyłem też że spalanie zależy też od paliwa - na Verwie pali mi troche więcej, ale też jest mocniejszy
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
JA cały czas tankuje na SHELLU maja tam bardzo dobrepaliwo
TAK myslałem do niedawna :neutral: Jak luknołem ze cysterna z PKN ORLEN wyjezdza i jedzie do SHELLA i potem dalej do STAT OIL :neutral: czyli jedno i to samo paliwo
a cenki rózne
i jezeli własciciel nic nie zakombinuje to paliwo bedzie OK a jezeli cos bedzie kombinował to czy to bedzie SHELL czi inna stacja to z tego samego paliwa co na innych stacjach ,zrobi GóWNO i autko nie bedzie chciało pracowac 
TAK myslałem do niedawna :neutral: Jak luknołem ze cysterna z PKN ORLEN wyjezdza i jedzie do SHELLA i potem dalej do STAT OIL :neutral: czyli jedno i to samo paliwo



kiedys lałem takie paliwo (cały czas mowa o 99+ V-power->w moim przypadku)jamszoł pisze:Shell V-power
teraz jest dla mnie za drogie

ale nie pamietam zeby mi mniej paił na 99+.........no ale chyba noge miałem cięższąjamszoł pisze:Nie zgodze się z tym - jeśli paliwo jest leprze to automatycznie żeby jechać np 100 km/h wciśniemy mniej gazu niż na dup...m paliwie a więc spalimy mniej paliwa.A silnik przy leprzym paliwie jest mocniejszy.



- Załączniki
-
- 1.gif (3.37 KiB) Przejrzano 6265 razy