Ile palą Wasze ESKI??

Moderator: Moderatorzy

Vieczur

Post autor: Vieczur »

a moze o spalaniu benzyny na 100km pogadamy......
jakub.h

Post autor: jakub.h »

Ja mam 1.6 16V Zeteca i spalał 8l w meście a na trasie 5,5 do 6l jakl miałem wszystkie czujniki sprawne to jest przepływomierz powietrza i sonde lambde natomiast gdy padła sonda to już wskoczył na 10l gdy zaczoł nawalać przepływomierz to daje taką dawke że benzynka 10l w baku starcza na jakieś 60 km. Jak się coś dzieje ze spalaniem to pewnie jeden z tych czujników szwankuje. Pozdrówka :smile:
Vieczur

Post autor: Vieczur »

8 litrow w miescie ??? cos troche malo.... te 1.6 zawsze duzo palily... moj bral minimum 9 do 11 ... a wszystko mialem ok.. no chyba ze bardzo oszczednie jezdzisz..
GonzoG

Post autor: GonzoG »

Mi się udało zejść ze spalaniem w mieście (Wrocławiu) do 7l (TD), tylko obrotomierz bardzo rzadko przekraczał 2500. Jak mu się depnie, to...

Zauważyłem też że spalanie zależy też od paliwa - na Verwie pali mi troche więcej, ale też jest mocniejszy. Jak leje na Auchan (do 40gr taniej) to pali mniej, ale też i kucyków ma mniej. Na Bio (czyli tym z rzepaku) jest najsłabszy i też najwięcej mi palił - ok 6,5-7 na trasie.
emceha

Post autor: emceha »

Vieczur pisze:8 litrow w miescie ??? cos troche malo.... te 1.6 zawsze duzo palily... moj bral minimum 9 do 11 ... a wszystko mialem ok.. no chyba ze bardzo oszczednie jezdzisz..
Vieczur da się zejść do 8 litrów w mieście tylko trzeba trzymać testosteron w ryzach :mrgreen: i poćwiczyć co by noga schudła he he :wink:
alien

Post autor: alien »

mil palil w miescie 8l trasy nei sprawdzalem ale od jakiegos czasu wlewam mu 12l do baku i robie 60 km :||||||| i wcale mu nie deptam ... co moze byc przyczyna bo nie czaje skad taka nagla zmiana :( aha mozecie mi jeszcze powiedziec czemu po wylaczeni zaplonu essi pokazuje mi ilosc bezyny w baku :| nie powinno byc tak ze po wylaczeniu zaplonu wskaznik opada na dol identycznie ze wskaznikiem temperatury i podnosza sie po wlaczeniu zapolonu ? :O
emceha

Post autor: emceha »

aha mozecie mi jeszcze powiedziec czemu po wylaczeni zaplonu essi pokazuje mi ilosc bezyny w baku nie powinno byc tak ze po wylaczeniu zaplonu wskaznik opada na dol identycznie ze wskaznikiem temperatury i podnosza sie po wlaczeniu zapolonu ? :O
_________________

To jest właśnie w escortach przepiekne :mrgreen: . Kazdy essi tak ma ze wskaznik pokazuje caly czas poziom wachy wiec sie nie przejmuj bo wszystko jest ok. :wink:
alien

Post autor: alien »

ale lipa :DDDDDDDDDDDDDDD a co z tym spalaniem ? :) normalne ? :P
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

alien pisze:a co z tym spalaniem ? :) normalne ? :P
NIE TO NIE JEST NORMALNE :!: o połowe za duzo :!:
Awatar użytkownika
ARIEL
Posty: 1933
Rejestracja: 22 sty 2006, 20:33
Lokalizacja: Rybnik-Śląsk
Kontakt:

Post autor: ARIEL »

może sondą padła :???: zrób test kompa
fiesta 1.4 tdci
Insignia b 260 KM 2018
insignia2,0 CDTI 200 KM
dpf out chip
dci 1.9 130KM
puntoII 1.2 16v
-FOCUS - GHIA
-FIESTA-GHIA 1.25
-MEGAN CUPE 2.0 LPG
- ESCORT 1.4 COMBI
kiedyś_NIKO

KONTAKT 604285432



-
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Yanek ma rację o dużo za dużo.Ja na trase zatankowałem Shell V-power wóz dostał skrzydeł a co do ciężkości prawej nogi to powiem tak .Jak ktoś pojeździ 25 lat Fiatem 125p to się nauczy oszczędnie jeździć.
GonzoG pisze:Zauważyłem też że spalanie zależy też od paliwa - na Verwie pali mi troche więcej, ale też jest mocniejszy
Nie zgodze się z tym - jeśli paliwo jest leprze to automatycznie żeby jechać np 100 km/h wciśniemy mniej gazu niż na dup...m paliwie a więc spalimy mniej paliwa.A silnik przy leprzym paliwie jest mocniejszy.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

JA cały czas tankuje na SHELLU maja tam bardzo dobrepaliwo :wink:

TAK myslałem do niedawna :neutral: Jak luknołem ze cysterna z PKN ORLEN wyjezdza i jedzie do SHELLA i potem dalej do STAT OIL :neutral: czyli jedno i to samo paliwo :!: a cenki rózne :!: i jezeli własciciel nic nie zakombinuje to paliwo bedzie OK a jezeli cos bedzie kombinował to czy to bedzie SHELL czi inna stacja to z tego samego paliwa co na innych stacjach ,zrobi GóWNO i autko nie bedzie chciało pracowac :!:
Nanom 1

Post autor: Nanom 1 »

jamszoł pisze:Shell V-power
kiedys lałem takie paliwo (cały czas mowa o 99+ V-power->w moim przypadku)
teraz jest dla mnie za drogie :???: :neutral:
jamszoł pisze:Nie zgodze się z tym - jeśli paliwo jest leprze to automatycznie żeby jechać np 100 km/h wciśniemy mniej gazu niż na dup...m paliwie a więc spalimy mniej paliwa.A silnik przy leprzym paliwie jest mocniejszy.
ale nie pamietam zeby mi mniej paił na 99+.........no ale chyba noge miałem cięższą :cool: :razz: :wink: :mrgreen:
Załączniki
1.gif
1.gif (3.37 KiB) Przejrzano 6261 razy
Awatar użytkownika
Jamszoł
Posty: 22192
Rejestracja: 29 lip 2006, 01:17
Lokalizacja: Kalisz
Pojemność: 2300
Rocznik: 2008
Generacja: MK4
Nadwozie: Kombi
Kontakt:

Post autor: Jamszoł »

Ja leje V-power 95 ale na skrzyżowaniu podczas ruszania mój młody mnie bierze swoim maluchem - jestem w tym wieku , że mnie się nigdzie nie spieszy.Zmiana biegów zazwyczaj 2000 - 2200 obrotów.
W tedy pali tak jak już pisałem wyrzej.
Oczy 6.11.2010/15.01.2020 [ 28.08.2012_16.30 ]
ELpYndoL

Post autor: ELpYndoL »

JA moim Dieselkiem tez tak jezdze 1800-2200obr :wink:
ODPOWIEDZ